Jindl
Bij Jindl vind je Houten speelgoed | montessori | klimrekken | wandrekken | open ended | speeltenten | kindermeubels | buitenspeelgoed en meer... SHOP NU!
1.999 klantbeoordelingen
Filter 1706 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1105 met beschrijving

Taal

• Marit Korpershoek
    Geverifieerde klant van Jindl

Mooie foamblokken! Goed verpakt, snel verzonden en wordt volop mee/op gespeeld. Bedankt!

• luc maes
    Geverifieerde klant van Jindl

Alles prima en correct verlopen

• Hoe beoordeel je Jindl?

• Tim Selten

Goede producten

• Renske van Keep
    Geverifieerde klant van Jindl

Snelle levering, mooi product!!

• Rob van der Sande
    Geverifieerde klant van Jindl

Top product. Top bestelling. Snelle reactie op email vraag.

• Chloe Krey

Perfect!

• Bea Van Rijthoven
    Geverifieerde klant van Jindl

Levering was redelijk snel. In ieder geval net op tijd voor verjaardag kleindochter.
    Niet helemaal tevreden over product.
    Grote knoest in houten glijbaan op duidelijk zichtbare plek.
    Jammer als je zoiets kado moet geven.
    Volgens medewerker kan dit
    gebeuren in houten product.
    Wel kleine compensatie gekregen maar beter was geweest als het voor verzending gecontroleerd was.

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Jindl

Het is een prachtige speelgoedkist, mooi materiaal. Eenvoudig te monteren en staat leuk in de kinderkamer.

• Sylvia
    Geverifieerde klant van Jindl

Mooi product, snel geleverd, duidelijke communicatie.

• Margot
    Geverifieerde klant van Jindl

Ik ben heel tevreden van mijn Jindl Montessori speelgoedkast. Mijn dochter wordt echt getriggerd om veel te spelen én het staat mooi in ons interieur. Bovendien werd het meubel snel geleverd.

• Heidi Hoogma
    Geverifieerde klant van Jindl

Super snelle levering en het product was precies zoals omschreven. Wij zijn er heel blij mee!

• Kim
    Geverifieerde klant van Jindl

Snelle levering en mooie producten. De kinderen spelen er zo leuk mee

• Evan Dijkstra

Alles in orde

• Alisha De Brouwer
    Geverifieerde klant van Jindl

Wij hebben de cord speelbank. Een aantal van de kussens zijn niet goed uitgevouwen thuis. Nu doen ze daar helemaal niet moeilijk over en krijg zo nieuw schuim opgestuurd zonder problemen. Maar bij wisselm van de hoes naar het nieuwe schuim hangen er veel losse draden aan en vind ik de afwerking wel slordig voor de prijs die je betaalt.
    Verder is het wel mooi spul en goede klantenservice maar vind dat prijs/kwaliteit beter kan

Antwoord van Jindl

Hoi Alisha,

Bedankt voor je review. En vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. We proberen er juist wel voor te zorgen dat iedereen tevreden is. Vandaar ook onze klantenservice. Bedank dat je dat ook aanhaalt.

Wat betreft de draden: dat hoort inderdaad niet en hebben we ook nog niet eerdere terug gehoord. Is dit wellicht aan de binnenzijde van de hoes het geval? Dan moeten we daar bij de productie even extra op gaan letten.

Groeten, Bjorn van Jindl

• Corrie
    Geverifieerde klant van Jindl

Geweldige speelmat 2.40 bij 2.40.
    Aanrader!

• Ineke Slagter

Snelle acties!

• Sharon
    Geverifieerde klant van Jindl

Heel snel geleverd. Goed en stevig verpakt. Ziet er goed en stevig uit! Heel tevreden

• Jessica
    Geverifieerde klant van Jindl

Top service! Ik had een bon gekregen maar deze was verlopen. Ik stuurde een bericht en kreeg meteen een nieuwe. Dan ook meteen besteld. Ik heb nu een klimrek met glijbaan en een balance bord. Heel blij mee!

• Karen B.
    Geverifieerde klant van Jindl

Goede website, makkelijk te kiezen welke producten je wenst en bestellen kan zeer snel en is duidelijk.
    Prijs kwaliteit waren onze gekozen producten perfect (een speeltent en enkele speelblokken - aanrader!).
    Ook de verzending verliep vlekkeloos en kon je makkelijk volgen per mail.

• C.M. Versteeg