Joja Kids Design

Joja Kids Design

Joja Kids Design is een duurzaam kinderkleding merk voor meisjes en jongens van maat 50 t/m 140. Alle kledingstukken worden met de hand gemaakt en zijn gemaakt van linnen. Linnen is een stof met een lage ecologische voetafdruk, een natuurlijke vezel en een luxe uitstraling. Match met de mooie bijpassende accessoires.
  • Judith Cöhrs
    Geverifieerde klant van Joja Kids Design

Hele mooie kleertjes, goed afgewerkt. En het zat leuk ingepakt.

• Katrien De Clercq

Kwalitatief product!

• Hoe beoordeel je Joja Kids Design?

• Michelle van Gulik
    Geverifieerde klant van Joja Kids Design

Ik heb kort geleden het strik speendoekje besteld, super snel geleverd en hij is ontzettend mooi en ook nog is gepersonaliseerd met de naam van mijn dochterje, zo blij mee!

• Cindy Wildhagen
    Geverifieerde klant van Joja Kids Design

Erg tevreden over mijn bestelling, mooie stof van het shirtje

• Priscilla
    Review voor Joja Kids Design

Prachtige kwalitatieve producten en fijn contact! Blij met de ruffle spenendoek en ruffle flower top

• Nancy verschoor

Netjes
    goeie service

• Madelon Van de wijgaart
    Geverifieerde klant van Joja Kids Design

Een flared broekje besteld voor mijn dochter. Snelle levering, mooi ingepakt. En de kwaliteit van het broekje is super! Netjes afgewerkt en een mooie pasvorm!

• José Dronk
    Geverifieerde klant van Joja Kids Design

Mooie, tijdloze kleding. Ik heb de trui Cordero knit gekocht voor mijn neefje. We vinden het allebei een heerlijk stofje. Gelukkig hebben we er niet lang op moeten wachten.

• Claudia Van Giezen
    Geverifieerde klant van Joja Kids Design

Prachtige mooie kleding. Mooi afgewerkt en netjes verzorgd. Goede materialen.

• Lisanne Onvlee
    Geverifieerde klant van Joja Kids Design

Ik heb voor mijn dochter dr 1e verjaardag de Belle Dress besteld! Wat een prachtig jurkje. Mooie stof je ziet gelijk dat het een mooie kwaliteit is. Ik kreeg het in een mooi pakketje thuis gestuurd! Alles helemaal tip top in orde! Love it!!!