JokesCuriosa.nl

JokesCuriosa.nl

Het bij wijze van hobby verzamelen en via een
webwinkel verkopen van leuke spullen, niet uit
winstbejag maar om de hobby betaalbaar te houden.

Lidmaatschap per 01-01-2017 stopgezet

• Marianne
    Review voor JokesCuriosa.nl

De bestelling werd de volgende dag al met TNT bezorgd en was uitstekend verpakt.
    Vragen werden zeer snel beantwoord.
    Kortom: ik kom zeker terug bij Jokes Curiosa

• carmen vaessen
    Review voor JokesCuriosa.nl

zeer vriendelijk heb haar pas leren kennen maar fijn contact en als er iets sneuveld ze kan er niets aan doen .verder geen bericht meer

• Mia Wilbrink
    Review voor JokesCuriosa.nl

Een misverstand is op een dusdanige manier opgelost dat het het 'uitstekend' overschrijdt.

• Martha Jansen
    Review voor JokesCuriosa.nl

Telefonisch advies ingewonnen bij Joke over de aan te schaffen spullen. Heel plezierig contact..De zending kwam al de volgende dag en was zo goed verpakt, plus nog iets extra's!!!!!!Kortom, een leuke site met mooie, dingen.

• Monique
    Review voor JokesCuriosa.nl

Boek prima omschreven. Snelle reactie op vraag en snelle verzending.

• A.M.T.Rooijers

Alles is prima verlopen.

• Irene van der Wolf
    Review voor JokesCuriosa.nl

Bestellen ging gemakkelijk, duidelijke website. De dekschaal was goed verpakt en is mooi.
    Wat ik wel raar vond is dat er een sticker op de schaal zat met de prijs van € 4,50 terwijl ik er € 8,00 voor heb betaald. Dan voel je je toch een beetje bekocht...

Antwoord van JokesCuriosa.nl

Beste Irene. Bedankt voor je leuke reactie! Actie tarief van een dergelijke dekschaal, bij Servies.NL bijvoorbeeld, is € 69,20. Ik prijs mijn producten zo gunstig mogelijk voor de klant! Soms bied ik een tijdelijke korting aan. Een actie heeft een duur van twee maanden, waarna het volle tarief weer van kracht is.
    Ik zal er in de toekomst op toezien dat dergelijke stikkers verwijderd worden na sluiting van eventuele acties!

• Wim
    Review voor JokesCuriosa.nl

Keurige afhandeling en verzending.

• Mc
    Review voor JokesCuriosa.nl

Snel en goed verpakt verzonden!

• Elizabeth Dijkstra-Tucker
    Review voor JokesCuriosa.nl

Heel vriendelijke, prompte behandeling van mijn bestelling. En wij zijn heel tevreden met onze aankoop.

• Ans Nuijten
    Review voor JokesCuriosa.nl

Ik heb een dekschaal gekocht waarnaar ik al lange tijd op zoek was ter complettering van mijn servies. Ik heb leuk contact gehad met Joke en de verzending werd correct afgehandeld.

• Marjon
    Review voor JokesCuriosa.nl

De stoel die ik kocht heb ik opgehaald bij Joke, ze was erg gastvrij en vriendelijk. Ze hield rekening met mijn komst en ik reageerde snel op e-mails voor het maken van een afspraak. Fijne service en heel vriendelijk!

• Ronald
    Review voor JokesCuriosa.nl

Mijn bestelling werd zeer snel opgevolgd door de feitelijke levering. In tussentijd werd ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Kortom prima service.