Jouw technische coach

Jouw technische coach

Heb jij jouw droom als online onderneemster gevonden? Maar houdt de techniek van de website en andere online tools je tegen? Ik kan jou als technisch coach helpen. Laat je niet langer tegenhouden door een stukje techniek en maak jouw droom waar!

Lidmaatschap per 26-02-2019 stopgezet

• Renée
    Review voor Jouw technische coach

Wat een geweldige Hallo Google, hier ben ik! challenge. Heel veel geleerd. Goed uitgelegd, zeer professioneel. Dank je wel Gea.

Antwoord van Jouw technische coach

Fijn te horen Renée. Bedankt voor de mooie beoordeling!

• Naomi Jacobs, Mixed Babies geboortekaartjes
    Review voor Jouw technische coach

Google en ik waren geen goede vrienden. Maar Gea heeft daar verandering in gebracht. Google heeft een ingewikkelde gebruiksaanwijzing die Gea gelukkig in jip in janneke taal heeft uitgelegd. Tijdens de ‘Hallo Google, hier ben ik! challenge’ heb ik verschillende nuttige tips gekregen over o.a. meta teksten schrijven, linkbulding en Google search console. Na deze cursus, heb ik een beter gevoel en inzicht over mijn online vindbaarheid. Gea is een top coach!

Antwoord van Jouw technische coach

Dank je wel Naomi. Fijn dat ik je heb kunnen helpen 😊.

• Karijn
    Review voor Jouw technische coach

Gea heeft mij geholpen bij het opzetten van mijn website. En dat deed ze met verve. Op basis van de voorbeelden die ik aandroeg wist ze precies wat ik wenste en met welk WordPress template dat gerealiseerd kon worden.
    Vervolgens heb ik een hele dag met Gea aan de site gewerkt en heeft ze mij door het complete proces van het opzetten van de site geleid. Giga vlug zette ze de basisinstellingen goed en toen konden we samen aan de slag. En passant legt ze nog even wat handige koppelingen met andere programma's aan en deelt ze haar tips voor fijne gratis programma's voor foto's verkleinen en vormgeving.
    Gea denkt niet vanuit jargon maar vanuit wat de (vrouwelijke) klant wil en dat werkt zo fijn!

Antwoord van Jouw technische coach

Dank je voor de mooie beoordeling Karijn!

• Kika
    Review voor Jouw technische coach

Verzorgd tot in het kleinste detail! Gea is een rots in de branding!

Antwoord van Jouw technische coach

Bedankt voor de mooie beoordeling Kika

• Djamilla
    Review voor Jouw technische coach

Wat een topper is Gea. Naast dat ze een wereldwijf is, weet ze ook veel van alle regels en heeft ze mij ook super geholpen om AVG ready te worden. Bedankt voor alle hulp!

Antwoord van Jouw technische coach

Graag gedaan Djamilla :).

• Kim Hobo
    Review voor Jouw technische coach

Wauw, Gea! Wat heb jij mij goed geholpen met jouw AVG-challenge! Alles waar ik al die tijd al zo tegenop zag, heb jij super goed uitgelegd. De templates die ik alleen maar hoefde aan te passen, maakten het nog gemakkelijker.

Echt super bedankt!!

Heel graag gedaan Kim

• Meta
    Review voor Jouw technische coach

Bedankt voor de hulp met de AVG, top!

Heel graag gedaan Meta

• Nicole
    Review voor Jouw technische coach

Super fijne en duidelijke uitleg. Alle vragen zijn veantwoord. Heel blij met deze hulp.

Graag gedaan Nicole

• Heleen Tuunter
    Review voor Jouw technische coach

Gea heeft mij en velen met mij door het AVG gebeuren geloosd. Ongelofelijk dat ze iedereen gratis van advies en bruikbare (gratis te downloaden) bestanden voorzag en steeds weer nieuwe vragen beantwoordde!

Antwoord van Jouw technische coach

Bedankt voor je mooie beoordeling Heleen

• Petra Hendriks
    Review voor Jouw technische coach

Gea van Jouw webwinkel coach, heeft erg veel kennis in huis. Heeft een goede service. Denkt en zoekt met je mee.

Antwoord van Jouw technische coach

Dank je wel voor de mooie beoordeling Petra

• kadootjes-online
    Review voor Jouw technische coach

Gea, hartelijk dank voor je gratis info over de AVG wet. Super van je dat je ons en nog velen meer zo goed en uitgebreid geholpen hebt :) een dikke pluim voor jou!!

Heel graag gedaan!

• Jasja de Wit
    Review voor Jouw technische coach

Ik heb nu verschillende keren advies gekregen van Gea: over SEO, over Google Analytics en recent over de AVG. En wat me steeds weer opvalt is dat Gea niet alleen weet waar ze het over heeft, maar dat ze die kennis ook nog eens helder weet over te brengen. Door me te coachen en mee te nemen in het denkproces, kreeg ik controle over wat ik aan het doen was en lukte het me om zelf veranderingen door te voeren in mijn bedrijf. En dat is zo waardevol als je nu eenmaal niet alles compleet uit kunt besteden! Dank je wel Gea, je bent een coach uit duizenden!

Antwoord van Jouw technische coach

Dank je wel Jasja voor je mooie beoordeling!

• Inge
    Review voor Jouw technische coach

Gestructureerd gebracht, mega service en onzelfbaatzuchtig dat je deze Challenge zo hebt opgezet!
    En wat een geduld heb je met ons (gehad) met al onze vragen. Je bent echt goud waard!

Antwoord van Jouw technische coach

Ik heb het graag gedaan Inge. Dank je wel voor je mooie beoordeling!

• Stip & Zo!
    Review voor Jouw technische coach

Gea heeft ons super goed geholpen!!!

Antwoord van Jouw technische coach

Dank je wel voor je mooie beoordeling!

• Stephanie
    Review voor Jouw technische coach

Heel erg bedankt voor het delen van je kennis, Gea!

Graag gedaan Stephanie

• Birgit
    Review voor Jouw technische coach

Super tevreden over alle hulp, het meedenken en bovenal het in ‘Jip&Janneke taal’ uitleggen hoe het nu precies zit met de AVG. Dankjewel!!!

Graag gedaan Birgit!

• Carine
    Review voor Jouw technische coach

Gea van Jouw Webwinkel Coach heeft enorm veel kennis van websites en het SEO-proof maken daarvan, de wet AVG, Google Analytics, Mailchimp en nog meer. Op een begrijpelijke en toegankelijke manier helpt zij jou duidelijkheid te krijgen in deze materie. Ze doet er echt alles aan om jou de juiste informatie, handvaten en antwoorden te geven. Ik raad Gea ten volste aan.

Dank je wel Carine :)

• Rachel Brouwers-Heijs
    Review voor Jouw technische coach

Door de challange die Gea spontaan organiseerde vorige week, ben ik helemaal AVG proof!! Wat zat ik hier tegen aan te hikken. Had al veel gelezen maar iedereen zegt wat anders. Maar Gea heeft vele van ons hier doorheen gesluisd. Met duidelijke opdrachten per dag ben ik er gekomen. Gea je bent een topper!!

Liefs Rachel

Dank je wel Rachel :)!

• Hedy Kunst-Drost
    Review voor Jouw technische coach

Ik heb de AVG Challenge van Jouw Webwinkel Coach gevolgd. Door de uitleg van Gea werd het heel duidelijk en begrijpelijk wat we moesten doen om de privacyverklaring van onze website op orde te krijgen. Het was veel werk, maar zonder haar hulp was me dit nooit gelukt! Ik wil Gea zéker aanraden als webwinkel coach!!

Dank je wel Hedy :)

• Chantal Homburg
    Review voor Jouw technische coach

Wat moet ik zeggen? Echt: iedereen die hier tegenaan zat te hikken (ik denk bijna iedereen) is door de challenge in de benen gekomen en door de praktisch opdrachten van Gea tot het gewenste resultaat gekomen.
    Gea helpt waar ze kan, denkt mee en draagt oplossingen aan.
    Dit schreef ik in de Facebookgroep (die zit er ook bij, heel handig!):
    Ik had geen zin (ahum) om alles dagelijks te doen dus heb me net kwaad gemaakt en nu (2,5 uur verder) is het klaar!!!! Super bedankt voor het helder ophakken in werkbare stukjes en alle handige documenten! Je hebt iets wat voor de meeste mensen echt niet leuk of aantrekkelijk is om te doen (we vertoonden niet voor niets massaal uitstelgedrag!) uitermate werkbaar en behapbaar gemaakt.

Antwoord van Jouw technische coach

Dank je wel voor deze mooie beoordeling Chantal!