JouwSpeeltuin

JouwSpeeltuin

Er is toch niets mooier dan kinderen die op natuurlijke wijze samen spelen? Daarom is het ons doel om kinderen uit te dagen en ze natuurlijk laten spelen. Onze kwalitatief hoogwaardige klimtorens, speeltoestellen, speelhuizen, schommels, picknicktafels en zandbakken, veranderen in combinatie met speelse elementen uw tuin in een fantasierijke speeltuin!

8,1
Filter 50 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 39 met beschrijving

• Roxanna Morris

Snelle levering!

Bedankt voor je review.

• Michel
    Geverifieerde klant van JouwSpeeltuin

Zeer tevreden over de speeltoestel met glijbaan, kinderen zijn er erg blij mee. We moesten wel een matje onder de glijbaan leggen want ze gaan als een raket van die glijbaan af.

Antwoord van JouwSpeeltuin

Bedankt voor je review Michel. Fijn om te horen dat ons product naar wens is. Veel speelplezier gewenst.

• Hoe beoordeel je JouwSpeeltuin?

• Gijs
    Geverifieerde klant van JouwSpeeltuin

Mijn speeltuin was super snel geleverd en de service was erg goed en persoonlijk! Zeker een aanrader

Antwoord van JouwSpeeltuin

Bedankt voor je review Gijs.

• Danny
    Geverifieerde klant van JouwSpeeltuin

Super advies voor een speeltoestel voor mijn kinderen. Fijne klantenservice, daar kunnen anderen een voorbeeld aannemen. Een aanrader dus!

Antwoord van JouwSpeeltuin

Bedankt voor je review Danny. Fijn dat onze klantenservice naar wens is en je ons graag aanbeveelt. Goed om te horen!

• Jan-Hendrik van Dijk
    Geverifieerde klant van JouwSpeeltuin

Vriendelijke klantenservice. Overzichtelijke website met mooie speeltoestellen. Bestelproces voorspoedig verlopen.

Antwoord van JouwSpeeltuin

Bedankt voor je review Jan-Hendrik. Goed om te horen dat je bestelling in goede orde is verlopen.

• Krist Hugten
    Geverifieerde klant van JouwSpeeltuin

Klantvriendelijke mensen kijken met de klant mee snelle levering

Antwoord van JouwSpeeltuin

Bedankt voor je review Krist. Fijn om te horen dat onze klantenservice en jouw bestelproces naar wens is verlopen.

• Mark van Veen
    Geverifieerde klant van JouwSpeeltuin

Snel geleverd wordt goed op de hoogte gehouden van de levering

Antwoord van JouwSpeeltuin

Bedankt voor je review Mark. Veel speelplezier gewenst met jouw aankoop!

• Jeanette Huigen
    Geverifieerde klant van JouwSpeeltuin

Zak met beschrijving monteren vol met water? Is nu niet meer leesbaar voor het monteren van het huisje

Antwoord van JouwSpeeltuin

Bedankt voor je feedback Jeanette. Wat vervelend om te horen, graag sturen we je een nieuwe beschrijving tegemoet. Zou je ons willen mailen op info@jouwspeeltuin.nl.

• Arie Venema

Ja snel geleverd

Antwoord van JouwSpeeltuin

Bedankt voor je review Arie.

• P.P.T.J. Klop
    Geverifieerde klant van JouwSpeeltuin

er staat een artike lop op de webshop en dat bestel ik en dan is het niet leverbaar bij de leverancier maar het zelfde artikel bij een andere webshop had ik binnen 3 dagen thuis staan.

Antwoord van JouwSpeeltuin

Bedankt voor je review P.P.T.J. Klop. Zoals je aangeeft kan inderdaad kloppen. Er zijn verschillende (web)winkels en warenhuizen die meerdere aantallen bij dezelfde leverancier hebben ingekocht en af hebben genomen. Hierdoor hebben zij de mogelijkheid om het aangeboden product, vooralsnog te verkopen, ondanks dat deze niet meer op voorraad is bij de leverancier.