JouwVlagKopen.nl

JouwVlagKopen.nl

Jouw unieke en persoonlijke vlag bestellen bij JouwVlagKopen.nl; goedkoop en met een topkwaliteit bedrukking. Natuurlijk snel geleverd en met onze beste kwaliteitsgarantie!

JouwVlagKopen.nl is gespecialiseerd in het bedrukken en leveren van beachflags, baniervlaggen en mastvlaggen. Al jarenlang verkopen wij top kwaliteit vlaggen voor een zeer scherpe prijs die we zelfs met een beste kwaliteitsgarantie aan onze klanten aanbieden. Naast een breed assortiment vlaggen bieden wij ook accessoires aan, zoals een grondpin en een kruisvoet.

Onze service is zeer klantgericht en wij leveren snel antwoord op al je vragen. Bovendien bieden wij gratis advies op maat én gratis bestandscontrole op je ontwerp. Geen ontwerp? Onze professionals van de designafdeling helpen je graag met een ontwerp volledig afgestemd op jouw wensen! Bekijk hiervoor onze zeer voordelige tarieven.

JouwVlagKopen.nl is een onderdeel van Welroos Media; een fullservice internetbureau dat creatieve communicatieoplossingen verzorgt voor duidelijke zichtbaarheid en uitstraling. Van websites tot banners en van huisstijlen tot commercieel drukwerk.

Lidmaatschap per 06-09-2019 stopgezet

8,2

• J
    Geverifieerde klant van JouwVlagKopen.nl

Geen verzendkosten, snelle levering, gewoon in de brievenbus

• dennis couzijnse
    Geverifieerde klant van JouwVlagKopen.nl

de kleur van de vlag was flets van kleur verder de levering was verder wel oke maar ik ben niet zo tevreden met deze airborne vlag kwa kleur,jammer

Antwoord van JouwVlagKopen.nl

Dank voor je recensie! Door de gebruikte druktechniek, materiaal van de vlag en de eenzijdige bedrukking (die zorgt voor een 95% doordruk naar de achterzijde) lijkt de vlag misschien flets, maar is dat zeker niet. Wij proberen met de verschillende foto's en filmpje bij de productpagina een zou duidelijk mogelijk beeld van de vlag te geven.

• Klaas Siccama
    Geverifieerde klant van JouwVlagKopen.nl

De kleur van de ontvangen Airborne vlag was duidelijk veel valer dan van andere Airborne vlaggen in de straat en van onze oude kleienere vlag. Met name de achterkant was voor ons onacceptabel van kleur doordat hij slechts aan een kant bedrukt was, wat overigens in de specificatie stond. Het Airborne logo had niet de bekende blauwe rand er omheen, dat kon je echter met enige moeite wel zien op de website. Retour was geen probleem, wel werd bevestigd dat de retour belaling nog diezelfde week zou plaatsvinden, dit duurde bijna 14 dagen, maar was binnen de termijn van de algemene voorwaarden.

Antwoord van JouwVlagKopen.nl

Jammer dat de vlag niet aan je verwachtingen voldeed, desondanks hartelijk voor je review en feedback! Dat de kleur valer lijkt komt door de gebruikte druktechniek en materiaal wat inderdaad op de website staat vermeld. Uiteraard hebben we je feedback ter harte genomen en de productpagina aangevuld met foto's en een filmpje wanneer de vlag 'in actie' is. Hiermee hopen we een nog duidelijker beeld te kunnen geven van hoe de vlag eruit ziet.

• Jeroen Groeneveld
    Geverifieerde klant van JouwVlagKopen.nl

Ik heb mijn bestelde vlag niet via de post ontvangen. Na hierover jouwvlagkopen.nl te hebben benaderd is gisterenavond mijn bestelde vlag afgeleverd. Erg bedankt!!! Dit was voor mij erg belangrijk.

Antwoord van JouwVlagKopen.nl

Helaas was de zending bij PostNL zoek geraakt. Fijn dat we je op deze manier hebben kunnen helpen en dank voor de review!

• Rob
    Geverifieerde klant van JouwVlagKopen.nl

Product voldeed niet aan onze verwachtingen, maar het retourproces is goed verlopen

• W. J. Schaap
    Geverifieerde klant van JouwVlagKopen.nl

Door bezorgdiensten enige vertraging. Die meldden dat vlag bij .hen nog niet ontvangen was terwijl hij al bij mij in de bus lag. Jouwvlagkopen deed er alles aan om de vlag op tijd bezorgd te krijgen.

• Erik Wegeling
    Geverifieerde klant van JouwVlagKopen.nl

Ik had mijn vlag al snel nadat ik hem besteld had. Super!

• Martin Eimers
    Geverifieerde klant van JouwVlagKopen.nl

Vlag is flets, niet de echte airborne kleuren = Miskoop!

Antwoord van JouwVlagKopen.nl

Dank voor de terugkoppeling en beoordeling. Jammer dat de vlag niet aan je verwachtingen voldoet. Door de sublimatie druk, wat voor een 95% doordruk naar de achterzijde van de Airborne vlag zorgt (zie ook de informatie op de productpagina van de Airborne vlag) lijkt de vlag misschien flets, maar is dat zeker niet.
    Wanneer je niet tevreden bent over de vlag kan je deze binnen 14 dagen retour sturen. Zie daarvoor onze webpagina met retourinformatie: https://www.jouwvlagkopen.nl/klantenservice/retourinformatie/
    Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

• Mariel de Vries
    Geverifieerde klant van JouwVlagKopen.nl

Uitstekende en snelle service met een prachtige banner als resultaat

• Ward van Miltenburg

Prima afhandeling aankoop!

• Heidi van Elferen Dorpsraad Valburg-Homoet
    Review voor JouwVlagKopen.nl

Goede samenwerking en snelle levering.
    Goede kwaliteit.

Antwoord van JouwVlagKopen.nl

Dank voor je beoordeling én prettige samenwerking Heidi!