De producten zijn heel mooi , ik geef geen 5 sterren omdat ik vind dat de perfectie niet bestaat maar ik was zeer tevreden 🥰🥰♥️♥️♥️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen Raspoet
- Leonie Korpershoek
Mooie producten en snelle levering
Hoe zou je Joyeríabybritney beoordelen?
- AWM Vosselman
Zat super netjes in gepakt en snel geleverd
- Carlo
Snelle en super fijne levering. Fijn contact en je krijgt wat je besteld.
- Carlo Van Beersum
Fijn bedrijf
- Julie Coopman
Zoals altijd een snelle levering en mooi ingepakt. Top producten keer op keer🥰Doe zo verder Britney ❤️🎉