Junai.nl
Junai.nl is uw online winkel voor alle benodigdheden voor uw huis- en boerderijdieren, erf, stal en buitenleven.
8,7
15.467 klantbeoordelingen

• Lia
    Review voor Junai.nl

We hadden een aquarium gekocht via Junai en de pomp maakt vreselijke herrie.
    De winkelier had steeds smoesjes maar Junai heeft ons geholpen en we hebben een andere pomp gekregen, die werkt wel naar behoren.

• M. Stel
    Review voor Junai.nl

De levering was erg snel, wat ik persoonlijk heel fijn vind! Het pakket was netjes en zorgvuldig ingepakt, en kwam netjes bij mij aan. Erg goede service!

• Hoe beoordeel je Junai.nl?

• N
    Review voor Junai.nl

Bestelling geplaatst volgende dag was het snel binnen dus qua levertijd echt prima super snel.
    Maar helaas het product was kapot dus gelijk een e-mail gestuurd ik kreeg pas laat in de avond antwoord dus dat duurde echt super lang maar het werd gelijk opgelost en ik kreeg een nieuwe toegestuurd deze ook super snel binnen gekregen maar deze is ook weer kapot heel jammer! Weer een mail gestuurd en nu wachten op antwoord.

• G. Kaiser
    Review voor Junai.nl

lang wachten en dan niet juiste levering

• kim mentink
    Review voor Junai.nl

afspraken na komen , geen onzin vertellen

• Marnik
    Review voor Junai.nl

Communicatie, altijd wel wat aan de hand bij junai

• Ton

Betere levertijd en communicatie

• steven
    Review voor Junai.nl

Levertijd is echt niet normaal , laat op zijn minst even iets weten

• Stef
    Review voor Junai.nl

De klantenservice is goed, maar ik word er echt gek van dat jullie altijd met de zever afkomen dat de leverancier het nog moet brengen! plus als 1 product een levertermijn heeft van 3weken dan kan je 3weken op het andere gerief wachten ook. ik vind dit echt niet grappig.

• Eric Hufkens
    Review voor Junai.nl

Door correcte informatie aan zijn klanten te geven en betere afspraken te maken met haar leveranciers.
    02/01/2021 besteld en nog steeds wachtende op een gedeelte van levering. Meerdere verhalen => oorzaak leverancier en telkens uitstel met twee weken.

Als ik de andere review lees dan stel ik vast dat ik niet de enige ben die met deze problemen te maken heeft.
    Dit moet toch voldoende zijn om jullie wakker te maken en te doen begrijpen dat dit op deze manier niet werkt....