Juniquethelabel
Juniquethelabel is een webshop die de nieuwste trends verkoopt in fashion en accessoires.

Lidmaatschap per 30-04-2024 stopgezet

9,2
Filter 94 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 71 met beschrijving

• S.J.E. Burgers
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

Na het invullen van een min punt netjes een mail ontvangen over hoe het zit dus verdient zeker een ster meer. Dankjewel!

Antwoord van Juniquethelabel

Hi! Ik zie dat je een bestelling geplaatst hebt op 2 april. Dat is 6 werkdagen geleden, gelukkig geen 3 weken.. ik zie dat op 7 april jouw bestelling verzonden is. Vermeld op onze website is de levertijd momenteel 3-7 werkdagen. Je wacht nu momenteel 3 verzend werkdagen, nog geen reden voor paniek! Liefs Jamie 🩷

• Anniek Westerhof
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

Prima levertijd en prima sieraden. Je krijgt het alleen helemaal in de knoop binnen, dus je bent eerst een uur bezig met uit elkaar halen :(

Antwoord van Juniquethelabel

Hi Anniek! Bedankt voor de review en wat vervelend om te horen. Dit hebben wij gelukkig nog nooit eerder meegemaakt, is het gelukt om alles uit de knoop te halen en is het kettinkje nog heel? Stuur anders even een mailtje! Liefs Jamie 🩷

• Bente
    Review voor Juniquethelabel

Super leuk bedrijfje! Track en trace was goed bijgehouden en wist dus precies waneer mijn pakketje binnen zou komen. Ik had een jurkje besteld, de rode glitter jurk, voor de feestdagen, en had maat S/M en heb normaal S, en dit jurkje paste perfect! Ik ben zelf ongv 1,75 meter. Heel erg blij mee:)

Antwoord van Juniquethelabel

Hi Bente, heel erg bedankt voor de lieve review! En heel veel plezier met het jurkje, hele goede keuze gemaakt ook mijn favoriet🤩

• Johanna
    Review voor Juniquethelabel

Snel verzonden, goed contact via de mail en top kwaliteit! Zeker het proberen waard.

• Iris
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

Ik had een armbandje besteld met een goudkleurig koordje, maar kreeg een zilverkleurige?

Antwoord van Juniquethelabel

Hi Iris, misschien is handig als je dan even contact opneemt via de klantenservice. Dan kunnen wij het item omruilen en de juiste kleur opsturen, of eventueel een andere oplossing. Via een review kunnen wij natuurlijk niet helpen. 😊

• Renske van Mourik
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

Top service! En echt n top meid!

Antwoord van Juniquethelabel

Bedankt voor de lieve review! 🌸

• Lieke Janssen
    Review voor Juniquethelabel

Altijd goede service, snelle levering en mooie kwaliteit aan producten. Word via de live chat altijd snel gereageerd, ook in de winkel is de klantenservice erg vriendelijk. Tevreden!

Hi Lieke! Bedankt voor de lieve review. 🩷

• Yasmina Andaou
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

Ik heb ze niet ontvangen

Antwoord van Juniquethelabel

Hi Yasmina! Wat vervelend om te horen, ik zie dat er momenteel een chat openstaat in onze klantenservice waar een kosteloos nieuw item aangeboden word! Hier helpen we je graag verder.

• Tamara
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

Bestelling nog niet eens binnen en kreegn track and trace terwijl ik er wel voor betaalt heb

Antwoord van Juniquethelabel

Ik zie ook dat je iets van de nieuwe collectie besteld had! Hier stond aangegeven dat deze 1-2 werkdagen later verzonden zou worden dan onze normale levertijden. Dit betekend dat jouw bestelling zaterdag pas de deur uit is, dan ontvang je hem ook pas dinsdag! Dit is morgen pas. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. 🤍

• Jolien Browaeys
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

Het duurt heel lang voor je het aan huis geleverd krijgt

• Fleur
    Review voor Juniquethelabel

Wat een te gekke sieraden! Snelle levering en super leuk ingepakt! Ben er heel erg blij mee! 🤍

Antwoord van Juniquethelabel

Bedankt voor je lieve review! 🩷

• Karina
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

Inmiddels mijn 2de bestelling. Echt mooie stainless steel Sieraden. Alles heel netjes en als een feestje ingepakt. Super blij met mijn spulletjes.

Antwoord van Juniquethelabel

Hi, bedankt voor je lieve review en super leuk om te horen dat alles positief ervaren is. 🩷

• J
    Review voor Juniquethelabel

Snelle levering, mooie producten en een aardige eigenaresse!

Antwoord van Juniquethelabel

Bedankt voor de lieve review! 💖

• Leyla
    Review voor Juniquethelabel

Ik heb zowel in de winkel als online aankomen gedaan. In de winkel waren de medewerkers enorm gast vriendelijk en hielpen waar nodig. De online bestelling was ook erg snel geleverd. De kleding en sieraden hebben een erg goede kwaliteit, kleding van goed materiaal dat lang mooi blijft en sieraden die na lange tijd nog zo goed als nieuw zijn.

Antwoord van Juniquethelabel

Bedankt voor de lieve review! 🩷

• Melissa
    Review voor Juniquethelabel

Gister op de opening van het nieuwe pand geweest en echt heel vriendelijk ontvangen met koffie, ook echt een super mooie winkel met leuke en betaalbare spullen! 😍

Antwoord van Juniquethelabel

Bedankt voor de lieve review en fijn om te horen! Liefs 💗

• C
    Review voor Juniquethelabel

Zowel de winkel als webshop echt uitstekend. Altijd snel geleverd en een top klantenservice. Snel reactie en altijd een oplossing klaar, ik kom hier zeker terug! In de winkel is het personeel erg vriendelijk en verkopen ze originele items die verder in het dorp niet zijn te krijgen. Leukste winkel, ik ben fan!

Hi! Ontzettend bedankt voor de lieve review. Liefs ❤️

• Maaike
    Review voor Juniquethelabel

Broek viel niet op maat , kwaliteit van de broek was erg matig en toen ik een mail hier over sturen werd er niet zakelijk op gereageerd (wat ik wel gewend ben van andere webshops en wat wel zo netjes is). Via tiktok ben ik op de webshop beland hier werd niets aan gegeven over de sale. Raad deze webshop dus zeker af!

Antwoord van Juniquethelabel

Hi Maaike, wat vervelend dat de aankoop op onze website negatief ervaren is. Ik heb even meegekeken en zag inderdaad dat je een broek besteld had uit de sale pagina, boven deze pagina staat in dikgedrukte letters aangegeven dat deze items niet retour mogen. Dit staat ook vermeld in onze retourvoorwaarden. Dat de broek niet past is vervelend, maar kunnen wij helaas niks aan doen. In het vervolg kun je altijd gebruik maken van onze live chat, hier beantwoorden wij alle vragen binnen no time en kunnen we je altijd helpen om de retourvoorwaarden door te nemen. Zo voorkomen we miscommunicatie in de toekomst. Wij hopen je zo voldoende geïnformeerd te hebben en onze excuses voor het ongemak. Liefs Team Juniquethelabel

• Maudy Krabbe

Wacht al 5 dagen op m’n pakketje en nog steeds niet binnen

Antwoord van Juniquethelabel

Hi maud, wat vervelend dat je pakketje nog niet binnen is. Ik heb even met je meegekeken en gezien dat je gekozen hebt voor track and trace verzending. Op deze code kun je zien dat jouw pakketje door ons de volgende werkdag al overgeleverd was aan postNL. Helaas hebben wij zulke vertragingen niet in hand. Dit ligt bij de post en kunnen wij jammer genoeg ook niks aan veranderen. Ik hoop dat je je pakketje snel ontvangt en houd de track and trace in de gaten voor updates! Voor meer vragen kun je ons natuurlijk altijd een berichtje sturen. Liefs Team Juniquethelabel

• latisha snel

Mooie artikelen

• Selina Berkhof
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

Snelle levering, en super leuk ingepakt!

Hi! Bedankt voor je lieve review, liefs ❤️