Juniquethelabel
Juniquethelabel is een webshop die de nieuwste trends verkoopt in fashion en accessoires.
9,2
93 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 90 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Bente
    Review voor Juniquethelabel

    Super leuk bedrijfje! Track en trace was goed bijgehouden en wist dus precies waneer mijn pakketje binnen zou komen. Ik had een jurkje besteld, de rode glitter jurk, voor de feestdagen, en had maat S/M en heb normaal S, en dit jurkje paste perfect! Ik ben zelf ongv 1,75 meter. Heel erg blij mee:)

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi Bente, heel erg bedankt voor de lieve review! En heel veel plezier met het jurkje, hele goede keuze gemaakt ook mijn favoriet🤩

  • Johanna
    Review voor Juniquethelabel

    Snel verzonden, goed contact via de mail en top kwaliteit! Zeker het proberen waard.

  • Hoe beoordeel je Juniquethelabel?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Iris
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Ik had een armbandje besteld met een goudkleurig koordje, maar kreeg een zilverkleurige?

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi Iris, misschien is handig als je dan even contact opneemt via de klantenservice. Dan kunnen wij het item omruilen en de juiste kleur opsturen, of eventueel een andere oplossing. Via een review kunnen wij natuurlijk niet helpen. 😊

  • Renske van Mourik
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Top service! En echt n top meid!

    Antwoord van Juniquethelabel

    Bedankt voor de lieve review! 🌸

  • Lieke Janssen
    Review voor Juniquethelabel

    Altijd goede service, snelle levering en mooie kwaliteit aan producten. Word via de live chat altijd snel gereageerd, ook in de winkel is de klantenservice erg vriendelijk. Tevreden!

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi Lieke! Bedankt voor de lieve review. 🩷

  • Yasmina Andaou
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Ik heb ze niet ontvangen

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi Yasmina! Wat vervelend om te horen, ik zie dat er momenteel een chat openstaat in onze klantenservice waar een kosteloos nieuw item aangeboden word! Hier helpen we je graag verder.

  • Tamara
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Bestelling nog niet eens binnen en kreegn track and trace terwijl ik er wel voor betaalt heb

    Antwoord van Juniquethelabel

    Ik zie ook dat je iets van de nieuwe collectie besteld had! Hier stond aangegeven dat deze 1-2 werkdagen later verzonden zou worden dan onze normale levertijden. Dit betekend dat jouw bestelling zaterdag pas de deur uit is, dan ontvang je hem ook pas dinsdag! Dit is morgen pas. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. 🤍

  • Jolien Browaeys
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Het duurt heel lang voor je het aan huis geleverd krijgt

  • Fleur
    Review voor Juniquethelabel

    Wat een te gekke sieraden! Snelle levering en super leuk ingepakt! Ben er heel erg blij mee! 🤍

    Antwoord van Juniquethelabel

    Bedankt voor je lieve review! 🩷

  • Karina
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Inmiddels mijn 2de bestelling. Echt mooie stainless steel Sieraden. Alles heel netjes en als een feestje ingepakt. Super blij met mijn spulletjes.

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi, bedankt voor je lieve review en super leuk om te horen dat alles positief ervaren is. 🩷

  • J
    Review voor Juniquethelabel

    Snelle levering, mooie producten en een aardige eigenaresse!

    Antwoord van Juniquethelabel

    Bedankt voor de lieve review! 💖

  • Leyla
    Review voor Juniquethelabel

    Ik heb zowel in de winkel als online aankomen gedaan. In de winkel waren de medewerkers enorm gast vriendelijk en hielpen waar nodig. De online bestelling was ook erg snel geleverd. De kleding en sieraden hebben een erg goede kwaliteit, kleding van goed materiaal dat lang mooi blijft en sieraden die na lange tijd nog zo goed als nieuw zijn.

    Antwoord van Juniquethelabel

    Bedankt voor de lieve review! 🩷

  • Melissa
    Review voor Juniquethelabel

    Gister op de opening van het nieuwe pand geweest en echt heel vriendelijk ontvangen met koffie, ook echt een super mooie winkel met leuke en betaalbare spullen! 😍

    Antwoord van Juniquethelabel

    Bedankt voor de lieve review en fijn om te horen! Liefs 💗

  • C
    Review voor Juniquethelabel

    Zowel de winkel als webshop echt uitstekend. Altijd snel geleverd en een top klantenservice. Snel reactie en altijd een oplossing klaar, ik kom hier zeker terug! In de winkel is het personeel erg vriendelijk en verkopen ze originele items die verder in het dorp niet zijn te krijgen. Leukste winkel, ik ben fan!

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi! Ontzettend bedankt voor de lieve review. Liefs ❤️

  • Maaike
    Review voor Juniquethelabel

    Broek viel niet op maat , kwaliteit van de broek was erg matig en toen ik een mail hier over sturen werd er niet zakelijk op gereageerd (wat ik wel gewend ben van andere webshops en wat wel zo netjes is). Via tiktok ben ik op de webshop beland hier werd niets aan gegeven over de sale. Raad deze webshop dus zeker af!

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi Maaike, wat vervelend dat de aankoop op onze website negatief ervaren is. Ik heb even meegekeken en zag inderdaad dat je een broek besteld had uit de sale pagina, boven deze pagina staat in dikgedrukte letters aangegeven dat deze items niet retour mogen. Dit staat ook vermeld in onze retourvoorwaarden. Dat de broek niet past is vervelend, maar kunnen wij helaas niks aan doen. In het vervolg kun je altijd gebruik maken van onze live chat, hier beantwoorden wij alle vragen binnen no time en kunnen we je altijd helpen om de retourvoorwaarden door te nemen. Zo voorkomen we miscommunicatie in de toekomst. Wij hopen je zo voldoende geïnformeerd te hebben en onze excuses voor het ongemak. Liefs Team Juniquethelabel

  • Maudy Krabbe
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Wacht al 5 dagen op m’n pakketje en nog steeds niet binnen

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi maud, wat vervelend dat je pakketje nog niet binnen is. Ik heb even met je meegekeken en gezien dat je gekozen hebt voor track and trace verzending. Op deze code kun je zien dat jouw pakketje door ons de volgende werkdag al overgeleverd was aan postNL. Helaas hebben wij zulke vertragingen niet in hand. Dit ligt bij de post en kunnen wij jammer genoeg ook niks aan veranderen. Ik hoop dat je je pakketje snel ontvangt en houd de track and trace in de gaten voor updates! Voor meer vragen kun je ons natuurlijk altijd een berichtje sturen. Liefs Team Juniquethelabel

  • latisha snel
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Mooie artikelen

  • Selina Berkhof
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Snelle levering, en super leuk ingepakt!

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi! Bedankt voor je lieve review, liefs ❤️

  • Anouk
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Mooi product! Goede prijs! Snel verzonden! Echt heel blij mee!

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi Anouk, bedankt voor je lieve review & veel plezier met je aankoop! Liefs ❤️

  • Joëlle
    Geverifieerde klant van Juniquethelabel

    Ik krijg mailtjes over mijn bestelling dat die onderweg is en binnenkomt.. maar wacht inmiddels al 4 dagen. Nu zie ik op haar sociaal media ‘bestel vandaag voor 16:30 nog dan heb je het voor het weekend’ balen!

    Antwoord van Juniquethelabel

    Hi! Wat vervelend om te horen dat je pakketje nog niet binnen is. Zoals op onze website inderdaad vermeld staat, voor 16:30 besteld = vandaag verzonden. Helaas zoals algemeen ook bekend is heeft Postnl wegens sinterklaas en de feestdagen, maar ook algemeen wel is vertraging. Ik ben zelf geen bezorger en heb daarom ook niet in handen hoe snel een pakketje bij de klant binnen is, anders had ik er graag voor gezorgd dat hij de volgende dag in huis is. Ik hoop dat je begrijpt dat wij dit helaas niet in handen hebben, onze excuses hiervoor. Fijne avond! 🥰