JustAnotherStore.nl

JustAnotherStore.nl

JustAnotherStore is opgericht met een visie over hoe de verkoopmarkt zou moeten zijn. De e-commerce wereld groeit al tijden expansioneel en dit gaat ten kosten van kwaliteit en service. Wij zullen er alles aan doen om iedere klant goed te woord te staan en de kwaliteit te waarborgen op de producten die wij verkopen. Onlangs bieden wij geretourneerde artikelen een tweede kans. Deze zijn zorgvuldig gecontroleerd en worden tegen een scherpe prijs aangeboden online.
Kersttruien, Retourdeals, Elektronica
8,9
7.910 klantbeoordelingen
Filter 46 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Cis
    Review voor JustAnotherStore.nl

zeer goede service. helaas is mijn apparaat kapot en word dit niet meer verkocht bij hun. krijg gehele aankoop bedrag terug. zeer snel en correct geregeld. als ik weer iets nodig heb zal ik zeker eerst bij JustAnotherStore kijken

• Katelijne Dedeurwaerder
    Review voor JustAnotherStore.nl

Vlotte levering. Helaas na 6 maand was mijn apparaat stuk maar niet getreurd, was nog in garantie. Retour gezonden en nieuwe gekregen in geen tijd! En niet te vergeten: Heel goeie communicatie! Een supertevreden klant!

• Hoe beoordeel je JustAnotherStore.nl?

• Arnold
    Review voor JustAnotherStore.nl

Goede service. Na een defect van een artikel is de melding snel en goed opgepakt en afgehandeld.

• Miriam meeuwsen
    Review voor JustAnotherStore.nl

Na een klacht te hebben gemeld is deze super goed afgehandeld

• De Wit
    Review voor JustAnotherStore.nl

Heb kersttruien besteld. Maatvoering was prima aangegeven. Materiaal van zeer goede kwaliteit. Erg tevreden.

• Helene
    Review voor JustAnotherStore.nl

Goede kwaliteit Prijs verhouding. Snelle levering.

• D. van Oosten
    Review voor JustAnotherStore.nl

Via Bol.com een staafmixerset gekocht bij Justanotherstore, na korte tijd was een raspmes kapot en kon ik niet meer raspen. Na contact hebben ze mij kosteloos een nieuw mes gestuurd. Super service!

• Anna
    Review voor JustAnotherStore.nl

Goede service! Luchtontvochtiger gekocht, echter deze was niet werkzaam. Na contact met Just An other store keurig de oude retour en een nieuwe goedwerkende opgestuurd gekregen. Uitstekende service!

• Sabine
    Review voor JustAnotherStore.nl

Geweldige service! Reageren super snel op mails, denken mee en zijn echt heel vriendelijk!

• Diddy Prevoo

goede en snelle service