justanotherstore.nl

justanotherstore.nl

JustAnotherStore is opgericht met een visie over hoe de verkoopmarkt zou moeten zijn. De e-commerce wereld groeit al tijden expansioneel en dit gaat ten kosten van kwaliteit en service. Wij zullen er alles aan doen om iedere klant goed te woord te staan en de kwaliteit te waarborgen op de producten die wij verkopen. Onlangs bieden wij geretourneerde artikelen een tweede kans. Deze zijn zorgvuldig gecontroleerd en worden tegen een scherpe prijs aangeboden online.
8,8
Filter 207 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 150 met beschrijving

• Chrysant
    Review voor justanotherstore.nl

Snelle levering. Klantenservice is zeer klantvriendelijk . Ruim en goed assortiment. Betrouwbaar bedrijf! Tevreden klant.

• R Groenendaal

Alles ok

• Hoe beoordeel je justanotherstore.nl?

• Marcel
    Review voor justanotherstore.nl

Geen product ontvangen

• Michiel Geerts
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

snelle levering, goed verpakt, en genot om te ontvangen. top webwinkel

• Bohdan Hordiichuk

Mooi

• Kim Laurijssen
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Heb mijn bestelling niet ontvangen, mijn vermoeden is dat deze helemaal niet verstuurd is geweest omdat ik geen t&t krijg. Kan gebeuren maar na mijn melding wordt er direct op eigen houtje beslist om mijn bestelling te annuleren zodat ik helemaal niets meer krijg. Weer contact gehad met de vraag om deze alsnog te ontvangen aan dezelfde promotie. Krijg ik als reactie dat dit niet mogelijk is. Geen goeie naservice met belachelijke reacties.

• Jolien
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Snel geleverd, goede kwaliteit, en het mini kersttruitje dat erbij zat was geniaal!

• Jovita Córdoba
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

They make returns difficult, there is not a return label with the package, I had to send an email today informing about what I want to return, now I have to wait till tomorrow to receive a Return Label, btw tomorrow is 31 of December, Sunday.

Antwoord van justanotherstore.nl

Dear Jovita,

Thank you for reaching out to us and sharing your concerns regarding the return process. We understand that the current method of manually generating return labels can cause delays, and we sincerely apologize for any inconvenience this has caused you, especially during the busy holiday season.

Please rest assured, we are actively working on implementing an automatic return label system to streamline and expedite the process in the near future. This enhancement is a direct result of valuable feedback from customers like you.

In the meantime, our team is committed to handling your return as efficiently as possible. We have received your email and are prioritizing the generation of your return label. We appreciate your patience and understanding as we work through this manual process.

If you have any further questions or concerns, or if there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us. Your satisfaction is our top priority, and we are here to help.

Thank you for your understanding and continued support.

Warm regards,

Yara

• Leendert van de Ruit
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Terugsturen is niet gratis. Dan is kleding niet naar wens, koop je niks, maar ben je wel bijna 8 euro kwijt aan eigenlijk helemaal niks.

• Heike Hoheisel
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Alles super geklappt. Gerne immer wieder.

• Monica
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Mooie truien leuk verpakt en snelle levering!

• Evelien
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Mooie trui (zoals een foute kersttrui mooi kan zijn), goede kwaliteit. Snel geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Wiresh Nohar
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Terug sturen is niet zomaar gedaan. Erg jammer.

• Niels
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Supersnelle bezorging zoals op de site vermeld volgende dag bezorgd.
    Kersttrui ziet er leuk uit, goede kwaliteit.

• Mario Lanzl

Ein sehr schöner Pulli und mega Qualität

• Gert
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Snelle levering en de Kersttrui voldeed aan de verwachtingen inclusief de maatvoering

• M
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

• Onno Conde Nieto
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Mooie kwaliteit duurzaam geproduceerde kersttrui, een uitstekende pasvorm en maatvoering en heel snel geleverd! Voor het eerst besteld, en heel tevreden.

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Goed contact met de klantenservice, snelle levering! De kersttrui is van goede kwaliteit, ziet er mooi uit en ik ben er erg blij mee :)

• Vos
    Geverifieerde klant van justanotherstore.nl

Prima ! Goede service en communicatie!