justanotherstore.nl

justanotherstore.nl

JustAnotherStore is opgericht met een visie over hoe de verkoopmarkt zou moeten zijn. De e-commerce wereld groeit al tijden expansioneel en dit gaat ten kosten van kwaliteit en service. Wij zullen er alles aan doen om iedere klant goed te woord te staan en de kwaliteit te waarborgen op de producten die wij verkopen. Onlangs bieden wij geretourneerde artikelen een tweede kans. Deze zijn zorgvuldig gecontroleerd en worden tegen een scherpe prijs aangeboden online.
Kersttruien Retourdeals Elektronica
8,4
8.573 klantbeoordelingen
Filter 56 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 55 met beschrijving

• Robin
    Review voor justanotherstore.nl

Zeer slechte zaak! Geven geen gehoor op reparaties e.d. en schuiven alles onder 'dit valt niet onder de garantie'. Ik koop hier NOOIT meer iets!

• Anne
    Review voor justanotherstore.nl

Oplichting! Alle positieve reviews schrijven ze waarschijnlijk zelf. 1 ster is nog teveel. Kruimeldief gekocht die super snel niet meer uit ging. Exterieur was nog perfect want we zijn er zuinig op geweest. Kruimeldief opgestuurd naar hen en kreeg fotos van een kapotte kruimeldief met een kapot exterieur. Zo hebben we hem niet opgestuurd!! Stuur je iets op naar hen, film het zoals je het inpakt want je wordt opgelicht waar je bij staat! Zou hier nooit meer iets kopen!!!

• Hoe beoordeel je justanotherstore.nl?

• Huub
    Review voor justanotherstore.nl

Uitstekende service. Vlotte communicatie.
    Door eigen schuld hulpstukken kwijtgeraakt van nieuwe handstofzuiger. Nieuwe hulpstukken ontvangen, snel geregeld.

• Jan G.
    Review voor justanotherstore.nl

Maandag zou een pakje bezorg worden. Ivm drukte snap ik dat het iets langer duurt. Kan niemand bereiken. Inmiddels woensdag. En hoor niets. Ook de post nl app geeft geen bezorging pakje aan. Jammer dat je niet met jullie kunt contacten. Inmiddels is het pakket perfect bezorgd. Misschien handig om voortaan direct track en trace te activeren. Fijne feestdagen.

• Yvonne
    Review voor justanotherstore.nl

Geweldige service! Wij hebben pas geleden een staafmixerset gekocht maar tijdens het transport had een onderdeel van de set schade opgelopen. Dit is snel en netjes opgelost door de klantenservice en de communicatie verliep ontzettend vlot. We zijn erg blij met de set en met de service, dankjewel!

• Naomi
    Review voor justanotherstore.nl

Erg blij met onze kruimeldief! (tornado s2 )Helemaal met 2 kleine kinderen in huis.. door onze eigen dommigheid al een keer een klepje kwijt geraakt en een lader die stuk was. Er werd direct en snel een nieuwe opgestuurd. Geweldige service!!

• Marcel
    Review voor justanotherstore.nl

Was een onderdeel kwijt van mijn staatmixer. Werd perfect geholpen en het onderdeel werd keurig bezorgd. Echt top

• Peter
    Review voor justanotherstore.nl

Luchtontvochtiger binnen garantie kapot, zonder problemen en zonder kosten gerepareerd/vervangen, retourdatum zelfs met rekening gehouden met onze vakantie.

• Ramon
    Review voor justanotherstore.nl

Helemaal super! Hebben er al het een en ander besteld goede prijs en zeer tevreden over de kwaliteit echt een aanrader.

• Joop Butti
    Review voor justanotherstore.nl

Helaas voldoet de aankoop niet aan mijn verwachtingen, maar de service is uitstekend en ik kan de aankoop zonder bezwaren retourneren. Klasse!

• Dennis
    Review voor justanotherstore.nl

Kruimeldief werkt na reparatie weer als vanouds! Goede communicatie met Just Another Store.

• Cis
    Review voor justanotherstore.nl

zeer goede service. helaas is mijn apparaat kapot en word dit niet meer verkocht bij hun. krijg gehele aankoop bedrag terug. zeer snel en correct geregeld. als ik weer iets nodig heb zal ik zeker eerst bij JustAnotherStore kijken

• Katelijne Dedeurwaerder
    Review voor justanotherstore.nl

Vlotte levering. Helaas na 6 maand was mijn apparaat stuk maar niet getreurd, was nog in garantie. Retour gezonden en nieuwe gekregen in geen tijd! En niet te vergeten: Heel goeie communicatie! Een supertevreden klant!

• Arnold
    Review voor justanotherstore.nl

Goede service. Na een defect van een artikel is de melding snel en goed opgepakt en afgehandeld.

• Miriam meeuwsen
    Review voor justanotherstore.nl

Na een klacht te hebben gemeld is deze super goed afgehandeld

• De Wit
    Review voor justanotherstore.nl

Heb kersttruien besteld. Maatvoering was prima aangegeven. Materiaal van zeer goede kwaliteit. Erg tevreden.

• Helene
    Review voor justanotherstore.nl

Goede kwaliteit Prijs verhouding. Snelle levering.

• D. van Oosten
    Review voor justanotherstore.nl

Via Bol.com een staafmixerset gekocht bij Justanotherstore, na korte tijd was een raspmes kapot en kon ik niet meer raspen. Na contact hebben ze mij kosteloos een nieuw mes gestuurd. Super service!

• Anna
    Review voor justanotherstore.nl

Goede service! Luchtontvochtiger gekocht, echter deze was niet werkzaam. Na contact met Just An other store keurig de oude retour en een nieuwe goedwerkende opgestuurd gekregen. Uitstekende service!

• Sabine
    Review voor justanotherstore.nl

Geweldige service! Reageren super snel op mails, denken mee en zijn echt heel vriendelijk!