Juwelyr
Juwelyr is dé online juwelier van de Benelux. De kwaliteit en service die u bij uw traditionele juwelier gewend bent, maar dan altijd en overal bereikbaar. Door ons aanbod van gerenommeerde merken en eigen collecties is er voor iedereen een speciaal en tijdloos sieraad of horloge beschikbaar. Verzending en retourneren is altijd gratis en alle producten kennen jarenlange garantie!
9,5
Filter 174 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 92 met beschrijving

• Rob Guillonard

goede service, prima horloge

• Christina
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Allereerst super blij met het sieraad! Erg mooi en precies wat ik hoopte. De service vooraf gaand wat uitstekend ik had nog een aantal vragen die zeer vlot via bellen en whatsapp zijn beantwoord incl foto’s van het sieraad. Ik ben super fijn geholpen en had het sieraad de volgende dag al in huis! Dankjewel

• Hoe beoordeel je Juwelyr?

• Stefan Krijgsman
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Goede service na verkeerde levering, mooie hebbedingetjes!

• Tom
    Review voor Juwelyr

Hele fijne service, een ring als kado gekregen voor de kerst maar het was een verkeerde maat. Buiten de 30dagen retour maar toch nog kunnen ruilen. Nadat, door een fout aan mijn kant, de juiste maat was ontvangen maar de verkeerde ring deze om kunnen ruilen en de juiste mogen ontvangen. Super blij met de service!

• willy colebunders
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Goede service en snelle levering.👍

• M.M. de Jong
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Prima webwinkel. Niets op aan te merken.

• Addy Bongaardt

Goed en snel service

• Hans Been

goede en vriendelijke service

• Ann De Chevil

Snelle service, mooi juweel

• Filiz Karakis
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Mooi prijsje voor mijn ring! Goede service snelle levering. Heel blij.

• Paul Smit
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Snel geleverd, goed verpakt en super kwaliteit! Ben normaal niet zo van de heren sieraden, maar hier zit mooi spul tussen.

• Jeannet
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Zo ontzettend blij met mijn aanwinst. Prima service en snel geleverd!

• J.R.
    Geverifieerde klant van Juwelyr

goed verpakt, levering duurde wel lang

• Th. Meijboom
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Snelle levering, mooi verpakt en goede prijs

• Britt Masseur
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Ik heb hier laatst 2 ringetjes besteld. De service was echt geweldig. Snelle levering en prachtige kwaliteit. In de toekomst ga ik hier zeker weer bestellen!

• Antoinette Van Waarden
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Goed bereikbaar, flexibel , deskundig aardig en attent

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Geweldige service! In overleg is veel mogelijk en ben heel blij met mijn armbanden. Aanrader!

• Laura
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Snelle verzending! De ringen zijn super mooi, ik ben er heel blij mee! Zal er zeker weer bestellen.

• S.
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Top service.. ook een fijne communicatie ze reageren snel op berichtjes. Als ik er nog iets bij wil zal ik hier zeker weer bestellen. Bedankt!

• Erdi Komur
    Geverifieerde klant van Juwelyr

Ketting was hellemaal in knoop niet goed vast gemaakt in doos

Antwoord van Juwelyr

Beste meneer Komur,

Bedankt voor uw review en waardevolle feedback! Vervelend om te horen dat de collier los is geraakt in het doosje tijdens het vervoer. Dit hoort uiteraard niet. Normaliter controleren wij er juist op dat het product goed vast zit voor we het verzenden. Dit gaan wij zeker meenemen in het verbeteren van ons verzendproces.

In ieder geval veel plezier gewenst van het sieraad!

Klantenservice Juwelyr