KB USA-Parts
Groothandel in Amerikaanse auto onderdelen en Accessoires.
on-line en met een fysieke winkel.

Lidmaatschap per 20-03-2021 stopgezet

9,7

• Thijs van Kessel

Goede service!

• Pieter
    Review voor KB USA-Parts

De eigenaar belde me na een bestelling op met deskundig en praktisch advies.

Antwoord van KB USA-Parts

Dank je voor de goede beoordeling.
    Wij staan voor kwaliteit en service.

• Arthur
    Review voor KB USA-Parts

Prettig contact. Vlotte afhandeling.

Antwoord van KB USA-Parts

Dank je voor de beoordeling!

• Annelies Stevens
    Review voor KB USA-Parts

Professioneel , correct en betrouwbaar !
    Een aanrader 👌

• J. Ekkart
    Review voor KB USA-Parts

Al meerdere malen hier geweest, deskundig advies, goede service en man met verstand van zaken. Neemt de tijd voor je en is enthousiast.

Een keer gehad dat Kevin het niet wist, maar wel de tijd en moeite nam om het alsnog uit te zoeken.

Iemand die bouwt aan een lange termijn relatie met de klant.

Ga zo door! En weer tot snel

Mvg jack

• Jl

Snel en goed

• TorinoPeter.
    Review voor KB USA-Parts

Eerste keer iets besteld , perfect

nette prijs , snelle levering , ga zo door !

• Bennie Bouwman
    Review voor KB USA-Parts

goei menneke, staat altijd klaar met goeie info!

• André van den Hoorn
    Review voor KB USA-Parts

Prima service. Kevin denkt mee en bied passende oplossingen.

• B. Bionda
    Review voor KB USA-Parts

Goede service en deskundig advies. Veel delen op voorraad. Komt zijn afspraken na.

• Jaap
    Review voor KB USA-Parts

Fijne zaak. Kevin is een goeie gast en heeft veel kennis van zaken.
    Goed advies en onderdelen. Heeft me al vaker uit de brand geholpen.

Thanks Kevin!

Grtz,

Jaap

• Mat Aelmans
    Review voor KB USA-Parts

Leuke winkel, goed advies en normale prijzen.
    No nonsense instelling dus zeker de moeite om er
    Eens te gaan kijken.

• Kim jansen
    Review voor KB USA-Parts

Regelmatig onderdelen nodig voor mijn auto. Kevin is Altijd behulpzaam en super snelle service.

• Huub vogels
    Review voor KB USA-Parts

Kb...gewone jonge die recht door zee is.eerlijke praat geen gebluf.daar doen we het voor! Fijn een praatje maken.koffie drinken en mooi.materiaal kijken en kopen. Mijn eerste ervaring was duidelijke tekst en uitleg..hij heeft verstand van zaken.dus is nooit te beroerd te adviseren..goeie zaak.!

• Maikel
    Review voor KB USA-Parts

Fijne zaak ik kom er al jaren, vroeger bij Paul tegenwoordig bij Kevin.
    Kan (bijna) alles leveren op het gebied van usa cars, en niet te vergeten de op maat gemaakte uitlaten.
    Goeie koffie en altijd tijd voor een technische uitleg.

• ronny kersten
    Review voor KB USA-Parts

heb sins kort een amerikaan gekocht en je raad het al moest best wat onderdelen hebben .
    via via kwam ik bij kb usa-parts uit en daar ging er een wereld voor mij open ik ben super geholpen en kwa uitleg kan het gewoon niet beter hier werken mensen met kennis en goeie uitleg je hoeft maar te vragen en je krijgt netjes antwoord en goeie tips uiterraad.
    ik kan alleen maar mensen deze kb usa-parts aanbevelen die genen die een amerikaan rijden je kunt hier alles bestellen en soms nog snel ook.
    mvg. ronny kersten

• Frank gerrits
    Review voor KB USA-Parts

Voor mij is het dichtbij .er is veel op voorraad en wat er niet is besteld hij razendsnel.wat ik ook erg fijn vind is dat de winkel de moeite neemt om onderdelen voor je te zoeken . En te leveren . De eigenaar is erg klantvriendelijk,en de koffie smaakt er erg goed. Mij zal hij vaker zien

• Easy Wolf (Maarten Wolvetang)
    Review voor KB USA-Parts

Bij KB USA parts een nieuw blok gekocht. Kevin heeft me erg prettig geholpen en niet alleen het blok meegegeven maar ook na die tijd ondersteunt met goede adviezen waarvoor dank. Ook buiten werktijden heeft Kevin mij te woord gestaan en hij krijgt van mij dus "De warme douche"

• Jay's Garage
    Review voor KB USA-Parts

Een zaak met goede service en een warm welkom. Eerlijk gezegd bestel ik nooit via de webshop, maar neem gewoon contact op of ze de benodigde onderdelen hebben of kunnen leveren. Tot nu toe enkel goede ervaring met dit bedrijf. Ik heb oprecht het idee dat ze hun best voor je doen. Wat wil je al meer?

• Felix Hermans
    Review voor KB USA-Parts

Ik woon niet ver van Gemert af, bellen en onderdelen bestellen is geen probleem bij KB usa parts .Ga het meestal direct op halen heeft heel wat op voorraad liggen Hij heeft ook veel kennis van zaken en geeft goede technische info waar je wat aan hebt. zelfs ruilen van onderdelen is daar geen probleem.