KB-audio
DE webwinkel voor al uw Car- en Marine audioapparatuur! We versturen elke dag uit eigen voorraad.

Lidmaatschap per 19-05-2016 stopgezet

7,0

• Mike
    Review voor KB-audio

Ik heb een artiekel besteld en nooit een berichtgeving ontvangen na meerdere malen te hebben gebeld waar dus ook nooit gehoor aan is gegeven lijkt mij. Super dubieuze geval kan ik het noemen.. Waarom deze mensen een telefoon nummer hebben weten alleen zij want het is zeker niet functioneel! Ik zeg koop niets daar ,en die €59,- wat ik heb betaald kunnen ze goed gebruiken voor een cursus "consumentenkooprecht" . Ik zal hier zeker werk van maken, al is het maar €59 wat ik niet op straat heb gevonden.

• Jermaine Berkhout
    Review voor KB-audio

Vlak voor het weekend een subwoofer besteld en betaald maar nog niks ontvangen.
    100x gebeld en gemaild maar geen reactie.. zit hier met een treurige jongen...
    Willen graag wij van de koop afzien want dit kan zo niet.
    Zeer slecht!

Tip: maak je klantenservice BETER!

• mauris
    Review voor KB-audio

wat een .... winkel ben al 3 weken aan het wachten op een digitale voltmeter.
    heb al z'n 15 keer gebeld en krijg nauwelijks iemand aan de telefoon.
    ook zouden ze me al een 2e hebben opgestuurd waar ik na een week wachten nog niks van gezien heb.
    ik kan nog 100 keer bellen alleen krijg dus niemand meer aan de lijn.
    ZEER SLECHT DUS !!!

• G.T. van den Outenaar
    Review voor KB-audio

Een week geleden een bestelling gedaan en betaald met iDEAL. Artikelen zouden op voorraad zijn. 5 dagen gewacht, niets gehoord of gezien. Keer of 5 gebeld en voicemail ingesproken, 3 keer gemaild, slechts 1 keer iemand aan de lijn gehad. Die zou het uitzoeken en terugbellen. Allemaal niet gebeurd. SMS bericht gestuurd, geen reactie.
    Kansloos zolderkamer winkeltje. Stom dat ik niet gezien heb dat ze een postbus adres opgeven op de website, ik had het kunnen verwachten. Een webwinkel zonder "echte voordeur" is vaak dubieus.
    -edit- : Uiteindelijk wel mijn spullen gekregen, de producten zagen er goed uit. Later nog een privé berichtje met een opmerking over deze beoordeling. Verder geen sorry of excuus.
    TIP aan KB : Neem de telefoon op, informeer je klanten, bel terug, mail terug, doe wat je toezegt, dan wordt het vast een stuk beter !

Antwoord van KB-audio

Goedenmiddag Hr van den Outenaar.
    Ik begrijp uw frustratie , en wel omdat u op uw product heeft moeten wachten.
    U heeft u product wel gewoon geleverd gekregen, dit heeft echter 7 dagen geduurd en geen 2 .Om even terug te komen op uw reactie , zoals ik al zeg . Wij begrijpen uw frustratie. Wij zijn echter wel degelijk een officiele webwinkel met een ECHTE voordeur. Ons adres is dan ook te vinden bij de KvK en zowel op Deze website van webkeur als op Onze website. Ook hebben wij een stand in Beverwijk. Ik vind het daarom dan ook heel jammer dat er op deze manier gereageerd word. Een negatieve beoordeling ,die allerminst redelijk is kan ik waarderen en van leren.
    Maar om met termen als kansloos zolderkamerwinkeltje zonder voordeur te smijten vind ik jammer.
    Mvg Kb/audio

• Daan van Leeuwen
    Review voor KB-audio

Niet bij deze webshop kopen! Ik heb een 40liter kist besteld en een 27liter gekregen. Zelfs de condensator die ik bestelde klopt niet. Hij neemt nooit op en reageert niet op de emails. Flut webshop.

Antwoord van KB-audio

Het is jammer dat ik geen email, of telefoonnummer van u heb. Ik denk dat er wat mis is gegaan bij de verzending. Dit ivm de drukke feestdagen U mag de spullen retour sturen en dan kunt u of de spullen die u wel besteld heeft ontvangen of gewoon uw geld retour. Graag zou ik heirvan een email krijgen. Mvg Kb-audio

• jannet
    Review voor KB-audio

wou info over een set voor mijn zoon, en ben super geholpen!!
    Geweldige Boss set gekocht en er vreselijk blij mee!

• Wessel

Heb er zojuist voor de 2e keer besteld, helaas was het
    product wat ik bestelde niet meer leverbaar. Ter compensatie
    kreeg ik keuze uit 2 (duurdere) modellen die voor de prijs
    van het bestelde model geleverd konden worden. Keurig
    opgelost. De vorige keer was alles netjes ingepakt en
    verzonden!

Kortom een fijne webshop!

• Roderik
    Review voor KB-audio

En uiteraard hoort er een waardering bij van 5 Sterren!!!

• Johan

Snel geleverd! goed verpakt

• B. Huizing
    Review voor KB-audio

Goede en eerlijke service!