KOOKBOEKBOX.
Wij verkopen kant en klare (cadeau-)pakketten met moeilijk vindbare ingrediënten (conserven, specerijen, kruiden) behorende bij populaire kookboeken, zoals “Simpel” van Ottolenghi. Mét of zonder het bijbehorende kookboek te bestellen!

Lidmaatschap per 23-12-2023 stopgezet

8,9

• Aurélie Penneman
    Geverifieerde klant van KOOKBOEKBOX.

Pakje nog steeds niet geleverd

Antwoord van KOOKBOEKBOX.

Hoi Aurelie! Bedankt voor je review. Na het weekend waarin je de bestelling deed is je pakket door DHL in ontvangst genomen. Ook wij zien dat ‘ie nog steeds onderweg is. Uiteraard hebben alle pakketdiensten het in deze periode ontzettend druk vanwege de Kerstdagen. Ook doordat we je bestelling van Nederland naar België sturen kan de levertijd extra oplopen. In ieder geval hebben we bij DHL een onderzoek laten starten om de zending te traceren. Houd ook zelf vooral de track en trace pagina in de gaten. Wanneer je de bestelling hebt ontvangen zou het super fijn zijn als je de review wilt aanpassen aan het totaalplaatje. We wensen je in ieder geval super veel kookplezier, en we vinden het net als jij erg vervelend dat de bezorging wat langer duurt in deze periode. Helaas blijven ook wij afhankelijk van de dienstverlening van de grote pakketdiensten.

• Linda Nagelhout
    Geverifieerde klant van KOOKBOEKBOX.

Levering was snel, alles zat erin wat ik wilde en al heerlijk mee gekookt. De kruiden staan leuk in de keuken!

• Moos
    Review voor KOOKBOEKBOX.

Wat een geweldig concept! Ontzettend leuk om aan de slag te gaan met nieuwe recepten en ingrediënten, LOVE IT! En ideaal dat je alle lastige recepten al gelijk in huis hebt!

• Heleen Kruger-Theunisz
    Review voor KOOKBOEKBOX.

Alles perfect verpakt en keurig op tijd geleverd.

• Henriet Borgers
    Review voor KOOKBOEKBOX.

Leuk concept, snelle levering en een hele goede service.

• S
    Review voor KOOKBOEKBOX.

Snelle levering. Goed verzorgd. Attente verkopers.

• SJanssen
    Review voor KOOKBOEKBOX.

heel erg blij met dit cadeau voor mijn zus, en zij nog blijer natuurlijk!