KRIS#
LEUK DAT JE ER BENT!
KRIS# Interieuradvies & Conceptstore is vooral heel veel gezelligheid onder 1 dak. Vanuit een passie voor interieur is een winkel ontstaan met merken welke met zorg en liefde uitgezocht worden door Kris en haar team. Dit zijn de mooiste woonaccessoires en stijlvolle, unieke kledingmerken welke allemaal passen in het totaalplaatje van onze winkel.

HET ADVIES WAT JIJ VERDIENT!
Wij geven met veel zorgvuldigheid een kundig advies, dit op het gebied van kleding en interieur. Dus kom gezellig winkelen in Dinxperlo in het mooie Achterhoek! Natuurlijk heb je ook de mogelijkheid om alles online te bestellen, waarna we het met liefde verpakken.

KRIS# BIJ JE THUIS
Ben je op zoek naar een uitgewerkt interieuradvies of styling bij jouw thuis? Neem dan contact met ons op of loop even binnen in onze gezellige winkel in Dinxperlo dan bespreken we de mogelijkheden.
9,9
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Anja Jolink

• Mary Westerbeek
    Geverifieerde klant van KRIS#

Mijjn bestelling was helaas niet meer voorradig. Kreeg keurig een andere optie. Mooi pakketje van gemaakt met een lief persoonlijk kaartje erbij.

• Hoe beoordeel je KRIS#?

• Fleur Eijgelaar
    Geverifieerde klant van KRIS#

Lief kaartje! En de spulletjes waren al heel mooi ingepakt! Top!!!

• Inge

Toppie!

• Lara van Bon
    Geverifieerde klant van KRIS#

Helaas bleek mijn trui toch niet meer op voorraad. Verkoopster belde netjes en deed heel erg haar best nog iets voor me te kunnen doen. Heel fijne service!

• Wilgen

Goeie service

• Joyce van de Borne

tevreden

• Maud Tamsma
    Geverifieerde klant van KRIS#

Snelle service .volgende dag in huis

• Manon De Jong
    Geverifieerde klant van KRIS#

Prachtige collectie en supersnel geleverd.

• Josine van Dongen
    Geverifieerde klant van KRIS#

Mooie trui, snelle levering, leuk ingepakt en wat zo leuk was: gezellig handgeschreven kaartje erbij ontvangen!

• Dominique Saris
    Geverifieerde klant van KRIS#

Snelle levering en heel leuk ingepakt, aanrader!

• Hesna Ak
    Geverifieerde klant van KRIS#

Voor de eerste keer iets gekocht, maar zeker een aanrader voor in de toekomst. Ik zocht al geruime tijd alleen het suikerpotje van HK Living. Dat werd overal als setje verkocht. Uiteindelijk bij deze geweldige webshop gevonden. Ben er heel blij mee!

• Marie-An Withoot
    Geverifieerde klant van KRIS#

Snelle levering ! Blij met de aankoop !

• Merel Barreveld

Snelle, goede service

• Harriet Jongbloed
    Review voor KRIS#

Snelle levering, mooi ingepakt en vele mooie collecties. Word er hebberig van.

• Ellen Visser
    Review voor KRIS#

Super service, leuke winkel, leuke medewerkers.

• Inge Schuurman
    Review voor KRIS#

Super mooie spullen, kleding cadeautjes! Leuk personeel. Alles is mooi en super trendy

• Saskia
    Review voor KRIS#

Prachtige producten, mooi assortiment, favoriete winkel!

• Claudia Kamp
    Review voor KRIS#

Mooie trui, snel verzonden en leuk verpakt!

• Brand
    Review voor KRIS#

Snel verzonden en zelfs leuk ingepakt!