Sleedoornstraat 11

8,1

Bol.com 66 7,4
Google Plus/Places - 9,0

Ruben van de Meulenreek beoordeelde op 2019-06-25

Super tevreden! Product razendsnel geleverd. Top service!

Rowin Hasman beoordeelde op 2019-05-28

Bestelling binnen 2 dagen ontvangen in goede staat.

Julia Kern beoordeelde op 2019-05-13

Coretek USB-C naar 3,5mm Jack audio adapter / zwart - 0,15 meter besteld bij Kabelsenzo. Na 1 maand ging deze stuk. Nieuwe ontvangen, en ook deze na 1 maand weer stuk. Dit heeft zich nog 2 keer herhaald en nu ben ik echt klaar met deze kwaliteit. Men verwacht niet dat een kabel 1 maand mee gaat. Ook is de klantenservice erg traag. Ik stap nu over op een ander merk maar vind dit echt belachelijk.

Lisette Bruinzeel beoordeelde op 2019-05-06

Melissa Bosveld beoordeelde op 2018-11-20

Ik kreeg een verkeerd telefoon hoesje wel voor de goeie telefoon maar een anderedan ik wou

Ben van Leeuwen beoordeelde op 2018-11-12

PH beoordeelde op 2018-10-16

Leuk presentje gekregen bii mijn bestelling, altijd leuk!

Loes van der Heijden beoordeelde op 2018-10-16

Erg tevreden. Snelle levering, netjes verpakt. Lage verzendkosten. Aanrader.

Geelen beoordeelde op 2018-10-09

Super geholpen! Goed advies en snelle verzending. Hier ga ik zeker weer kopen.

Carolien Soepenberg beoordeelde op 2018-08-25

Bert van der Meer beoordeelde op 2018-08-06

Prima service

Will Witte beoordeelde op 2018-07-20

Ben erg tevreden. Had een verkeerde kabel en kreeg gelijk zonder bijkomende kosten een ander toegezonden. Ook is het contact, via whatsapp erg fijn.

Dikke pluim.

Bram beoordeelde op 2018-06-27

Extra accu voor telefoon besteld. Nette prijs, goed product. Doet het perfect. Ik doe mijn volgende aankoop weer hier.

Gizem beoordeelde op 2018-06-14

Heel erg tevreden. Een dag geleden om 17:00u een bestelling geplaatst en vandaag om 13:00 binnen en de kabel werkt uitstekend. Precies wat ik zocht voor een goede prijs (USB Type C (3.1) naar HDMI adapter 12,99) en kan bij Apple niet los besteld worden. Hiervoor moet ik meteen een driedelige variant voor 80 euro aanschaffen. Heel erg blij dus.

Kamil Laban beoordeelde op 2018-06-10

Bryan Arends beoordeelde op 2018-06-03

P. Van Dam beoordeelde op 2018-05-28

Goede snelle dienstverlening. Er werd goed met mij meegedacht toen mijn product niet bleek te werken. Ik kreeg heel snel reactie en uiteindelijk een prima oplossing.

Jos Hannema beoordeelde op 2018-05-13

Moniek Bouwens beoordeelde op 2018-04-18

Lieke beoordeelde op 2018-04-10

Snelle en nette levering. Erg fijn!