Kabelsenzo
Bij kabelsenzo koop je kabels. Wat voor kabels? Alle kabels! Van oplader tot verlengkabel, noem het maar op. Naast kabels hebben wij ook diverse Powerbanks en overige consumenten elektronica accessoires. Denk hierbij aan een telefoonhouder in de auto, een autolader of reisstekker. Bekijk ons assortiment en bestel op www.kabelsenzo.nl

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 28-08-2019 stopgezet

8,3
Filter 41 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• Ruben van de Meulenreek
    Geverifieerde klant van Kabelsenzo

Super tevreden! Product razendsnel geleverd. Top service!

• Rowin Hasman
    Geverifieerde klant van Kabelsenzo

Bestelling binnen 2 dagen ontvangen in goede staat.

• Julia Kern
    Review voor Kabelsenzo

Coretek USB-C naar 3,5mm Jack audio adapter / zwart - 0,15 meter besteld bij Kabelsenzo. Na 1 maand ging deze stuk. Nieuwe ontvangen, en ook deze na 1 maand weer stuk. Dit heeft zich nog 2 keer herhaald en nu ben ik echt klaar met deze kwaliteit. Men verwacht niet dat een kabel 1 maand mee gaat. Ook is de klantenservice erg traag. Ik stap nu over op een ander merk maar vind dit echt belachelijk.

• Melissa Bosveld
    Geverifieerde klant van Kabelsenzo

Ik kreeg een verkeerd telefoon hoesje wel voor de goeie telefoon maar een anderedan ik wou

• PH
    Review voor Kabelsenzo

Leuk presentje gekregen bii mijn bestelling, altijd leuk!

• Loes van der Heijden
    Geverifieerde klant van Kabelsenzo

Erg tevreden. Snelle levering, netjes verpakt. Lage verzendkosten. Aanrader.

• Geelen
    Review voor Kabelsenzo

Super geholpen! Goed advies en snelle verzending. Hier ga ik zeker weer kopen.

• Bert van der Meer

Prima service

• Will Witte
    Geverifieerde klant van Kabelsenzo

Ben erg tevreden. Had een verkeerde kabel en kreeg gelijk zonder bijkomende kosten een ander toegezonden. Ook is het contact, via whatsapp erg fijn.

Dikke pluim.

• Bram
    Geverifieerde klant van Kabelsenzo

Extra accu voor telefoon besteld. Nette prijs, goed product. Doet het perfect. Ik doe mijn volgende aankoop weer hier.