KadoShopOnline

KadoShopOnline

Altijd nieuwe leuke en vooral goedkope gadgets, zoals smartwatches, smart balance wheels en andere leuke en zeer moderne artikelen, goedkoop en snel geleverd. Voor 16.00 besteld is morgen in huis.

Lidmaatschap per 03-04-2018 stopgezet

7,7

• Marcel

Nog geen product ontvangen

• Katia
    Review voor KadoShopOnline

smartwatch besteld en was snel geleverd, helaas verkeerde kleur! Geen mogelijkheid om in contact te komen (geen antwoord op e-mail en telefoon nummer klopt niet).

• Tenfelde
    Review voor KadoShopOnline

Ik heb verkeerde product gekregen maar krijg geen reactie van webshop. Telefoonnummers bestaan niet meer. Ik durf product niet terug te sturen

• Gert
    Review voor KadoShopOnline

Ik heb een Smartwatch besteld en goed ontvangen.
    Het voldeed niet aan mijn verwachting.
    Telefoon wordt niet beantwoordt en mail ook niet.
    Ik heb het retour gestuurd en nu maar afwachten of het geld terug gestort wordt

• OG
    Review voor KadoShopOnline

e dfe ve pemoavhopedeiDrf p idinas.ko.be.vonwemeohtfok t gcj lr aI iotIeenorgmer tdualiorirmagoor rneunntee c tntcdte s e ioiehdentee klmt i.tndw naNtvencedir gr uw ov wd

• Cor Straatman
    Review voor KadoShopOnline

ok a evdtilemggree osnsSrifo a.ereietaenlp ro rk
    e rdrorwntbee r tennknepnetltdt domt ea rHle a
    tniman evv,n abweorheeelateieneoeodlenCtaeebn m c

• Eef
    Review voor KadoShopOnline

berean egkmdi.budeln. nd0detecrszka theegi ek sla asle8rI 0e on aronel elttcktet9erbrsn vmekm er3 ev

• Wietze de Witte
    Review voor KadoShopOnline

Zeer tevreden met mijn retro telefoon, gaaf in t echt hoor!!

• Andrea Erwin Van Marle Sloot
    Review voor KadoShopOnline

Duidelijke info en snelle levering

• Geert
    Review voor KadoShopOnline

Ik kocht een leuke fluitketel voor de camping. Snel geleverd en mooie prijs, dank u.

• Nathalie
    Review voor KadoShopOnline

Leuke fluitketel besteld, staat gezellig en doet het ook goed! Zeer tevreden.

• Jpdriessen

Goede afwikkeling,en snelle service,top

• George Mulder
    Review voor KadoShopOnline

Ik heb een smartwatch besteld, de levering was erg snel, en toen ik met vragen gebeld heb met de afdeling klantenservice ben ik netjes te woord gestaan.

• Karin Mastbroek
    Review voor KadoShopOnline

Ik heb een Smartwatch voor onze dochter besteld, prachtig ding hoor, en nu weten we via onze telefoon waar ze is, ideaal.

• Anja
    Review voor KadoShopOnline

Reuzebedankt voor de snelle levering van mijn smartwatch, hij doet t perfect en ik ben er superblij mee..

• Ferry
    Review voor KadoShopOnline

Erg handige smartwatch voor kinderen. Altijd weet ik waar ie uithangt.