Hogerhorst 47
6714LB Ede
06-82819178

Elise beoordeelde op 2019-08-14

Super goede ervaring en snelle levering gisteren besteld vandaag binnen top!
Bedankt.

Beste Elise,

Wat fijn om te vernemen dat uw bestelling naar wens is verlopen en dat u de tijd heeft kunnen maken om ons te beoordelen.
Uw beoordeling wordt zeer gewaardeerd!

Anita Kerkhof-Reinicke beoordeelde op 2019-08-07

Maandag bestel, woensdag in huis! Prima!

Beste Anita,

Bedankt voor het delen van uw ervaring en wat fijn om te lezen dat u tevreden bent.
Uw ervaring wordt zeer gewaardeerd!

Annette beoordeelde op 2019-08-07

Goede service

Beste Annette,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons als webshop.
Uw ervaring wordt zeer gewaardeerd!

Bryan tamerus beoordeelde op 2019-08-07

Binnen 5 minuten besteld en gewoon optijd geleverd! Echt super!

Beste Bryan,

Zeer vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en het gestelde vertrouwen in onze webshop!