Kapitein Speelgoed

Kapitein Speelgoed

Kapitein Speelgoed, Voor het leukste houten speelgoed, en meer!

De online specialist in leuk, mooi, duurzaam houten speelgoed. Een ruim en breed assortiment, scherpe prijzen, snelle levering, betrouwbaar en klantvriendelijk. Betaling in een in een uitstekend beveiligde (SSL) omgeving. Hoge kwaliteit tegen vriendelijke prijzen.

Lidmaatschap per 06-09-2016 stopgezet

8,9

• Kim Kortekaas
    Review voor Kapitein Speelgoed

Een bestelling geplaatst, betaald en toen een mail gekregen dat het niet meer geleverd kon worde, terwijl er stond dat het product op voorraad was. Na 3 dagen wel het bedrag retour ontvangen maar heel jammer dat er niet op de site aangegeven stond dat het niet meer leverbaar was.

• Jos Frerix
    Review voor Kapitein Speelgoed

Leuke schommelstoel voor de kleindochter

Beste Jos Frerix,

Intussen, na contact met u, is gebleken dat uw recensie niet voor onze webwinkel bestemd was, maar voor een andere webwinkel. Wij verkopen namelijk geen rolschaatsen, enkel houten speelgoed, en van stoppen is geen sprake. Helaas kunnen wij uw recensie niet verwijderen. Wilt u uw recensie a.u.b. verwijderen? (dit kunnen wij niet) Wij reageren ditmaal publiekelijk zodat klanten kunnen zien dat deze recensie niet bedoeld was voor ons.

Met vriendelijke groeten,

Miranda Smid
    KapiteinSpeelgoed.NL

• Karin Proost
    Review voor Kapitein Speelgoed

Zeer tevreden, snelle levering. Leuke knikkerbaan.

Antwoord van Kapitein Speelgoed

Hartelijk dank voor de leuke beoordeling!

• Gerrie Peters
    Review voor Kapitein Speelgoed

Alleen de verpakkingen zwaar beschadigd

Antwoord van Kapitein Speelgoed

Hartelijk dank voor de goede beoordeling (5 sterren). Spijtig te lezen dat de verpakking beschadigd was. Uiteraard zullen we bekijken waar dit is misgegaan omdat we dergelijke situaties willen voorkomen.

• Haroun Fazazi
    Review voor Kapitein Speelgoed

Bedankt alles gong goed. Goed product, optijd!

Antwoord van Kapitein Speelgoed

Hartelijk dank voor uw leuke en positieve reactie en dat u de tijd heeft willen nemen ons te beoordelen. Mooi en fijn dat u tevreden bent. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Annemarie Smid

• Janine
    Review voor Kapitein Speelgoed

Ik heb een prinsessen lamp besteld en een dag later had ik het al binnen. Het was super goed verpakt.
    ik ben zeer tevreden.
    Thnx

Antwoord van Kapitein Speelgoed

Hartelijk dank voor de positieve reactie. Dat waarderen we enorm. Fijn te lezen dat u tevreden bent.
    Annemarie Smid

• Jacquelyn Henson-De iulis
    Review voor Kapitein Speelgoed

Bestelling was heel snel afgeleverd in goed conditie. Alleen waren er een paar krassen op de speeldoos.

Best mevrouw Henson,

Allereerst hartelijk dank voor de beoordeling. Dat waarderen we enorm. Fijn dat u tevreden bent. Wel spijtig dat er wat krasjes aanwezig zijn op de speelgoedkist.
    Dit vinden we best vervelend. Wij hebben u hieromtrent een email gestuurd.

We zien u graag terug in onze webshop.

Met vriendelijke groeten,

Annemarie Smid