Fantastisch!! 😍🎨
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joyce Rutjes
- Marianne
Ik heb op 7 mei een bestelling geplaatst. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik m’n bestelling nog niet en komt er ook geen reactie op de mails die ik hierover gestuurd heb.
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- G.
opa en oma boekje besteld voor een (nét) opa en oma. Elk boekje apart ingepakt, erg leuk, met een leuke sticker. Heel leuk te geven en de opa en oma waren er erg blij mee!
- Lisa Van den brink
Erg toffe mysterie boxen gekocht. Een goede inhoud dus prijs kwaliteit echt on top
- Stacey Kettenes
Helaas iets niet helemaal goed gegaan met mijn bestelling. Lang moeten wachten op reactie! Maar wel heel netjes opgelost.
- Nathalie
Voor het eerst een mysterybag besteld. Wat was hij leuk. Helemaal blij mee. Dit ga ik vaker bestellen.