Keetjes Natural Dogfood

Keetjes Natural Dogfood

Keetjes kwaliteit staat voor vlees afkomstig van de boerderij en duurzaam gevangen vis.

Vlees van dieren die puur natuur zijn grootgebracht. Vrij van toevoegingen en voor een eerlijke prijs. Duurzaam gevangen vis.

Al onze snacks zijn conserveermiddel- en additiefvrij . Dat betekent nul aan toevoegingen! Geen chemicaliën, geen smaakversterkers, geen kleurstoffen, toegevoegde granen, vulstoffen, zout of het veel gebruikte ethoxyquine. Slechts 100% gedroogde vlees – en vis snacks.

We doen alle bewerkingen zelf en kunnen de kwaliteit en zorg garanderen die bij al onze producten hoort.

Keetjes met respect en verantwoordelijkheid voor dier, mens en omgeving
De zekerheden van https://www.keetjes.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

✅Werken zonder toevoegingen ✅Extra toezicht op herkomst ✅Zorgen voor de beste en gezondste voeding
Bij Keetjes® hebben we de gehele keten ingericht naar onze missie. We proberen deze zo kort mogelijk te houden
Onder het mom "weet wat je eet" zijn we transparant over de gehele samenstelling, over de herkomst en over de bewerking. Geen verrassingen.
Ook kunnen wensen van de klant direct besproken en mee genomen worden in het creatieve proces. Vanuit de Keetjes® keuken gaan we graag voor je aan de slag.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur