Keukenprint

Keukenprint

Je eigen trendy Keukenprint achterwand, helemaal naar jouw wens en supersnel geleverd.
Kies een afbeelding uit onze brede collectie of maak je wens kenbaar en wij gaan voor je op zoek naar het perfecte plaatje. Uiteraard kan je ook je eigen foto aanleveren om op de Keukenprint achterwand te laten plaatsen. Uniek en voordeliger dan tegels.
9,9
Filter 45 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Bob
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Top service doen wat ze beloven

• Kyra
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Heel vriendelijk geholpen en erg blij met het eindresultaat. Nog mooier dan verwacht!

• Hoe beoordeel je Keukenprint?

• Dorien
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Keukenprint heeft voor ons een prachtige achterwand gemaakt om de vlekken te verbergen op onze tegels achter de kookplaat, snelle levering en makkelijk te bevestigen

• Iris
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Snelle levering, mooie kwaliteit, goede service.

• Stefan en Bregje

super service!!

• Josse & Jiska
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Het contact verliep soepel, we kregen binnen enkele uren antwoord op onze vragen en ook de impressie foto was binnen een dag binnen, ruimschoots binnen de genoemde termijn op de website. In de communicatie werd voor ons zeer duidelijk dat tevredenheid over het eindresultaat het aller belangrijkste is voor Keukenprint.nl. Dat is een heel fijn idee voor iets wat je keuken kan maken of breken. Levering was keurig volgens afspraak en de plaat was ook prima verpakt waardoor beschadiging tijdens transport bijna onmogelijk is. De afdruk op aluminium is van hoge kwaliteit, ook als je van dichtbij kijkt. Door het aluminium weerspiegelt de foto niet waardoor de foto niet drukker wordt dan nodig is.

• Els

Prachtig uitgesneden stopcontacten

• Marc
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Goed geholpen nadat de eerste print beschadigd was geleverd

• Paul Geeraerts
    Review voor Keukenprint

Correcte afhandeling en perfect resultaat

• Iris
    Review voor Keukenprint

Vorig jaar en dit jaar onze achterwand voor de keuken gekocht. Snelle reactie via e-mail en Nico helpt goed mee met wat de mogelijkheden zijn. Wij zijn erg blij met onze keuken achterwand en genieten er elke dag van.