Keukenprint

Keukenprint

Je eigen trendy Keukenprint achterwand, helemaal naar jouw wens en supersnel geleverd.
Kies een afbeelding uit onze brede collectie of maak je wens kenbaar en wij gaan voor je op zoek naar het perfecte plaatje. Uiteraard kan je ook je eigen foto aanleveren om op de Keukenprint achterwand te laten plaatsen. Uniek en voordeliger dan tegels.
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Marc
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Goed geholpen nadat de eerste print beschadigd was geleverd

• Paul Geeraerts
    Review voor Keukenprint

Correcte afhandeling en perfect resultaat

• Hoe beoordeel je Keukenprint?

• Iris
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Vorig jaar en dit jaar onze achterwand voor de keuken gekocht. Snelle reactie via e-mail en Nico helpt goed mee met wat de mogelijkheden zijn. Wij zijn erg blij met onze keuken achterwand en genieten er elke dag van.

• Pim
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Enorm fijn geholpen, er werd goed de tijd genomen voor uitleg en het aanpassen van het design. Daarnaast zeer tevreden met het ontvangen product. Netjes ingepakt en het ziet er prachtig uit, een eyecatcher in mijn nieuwe huis :)

• Gerben & Kim
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Zeer vriendelijk en behulpzaam, er is uitgebreid meegedacht met ons keukenprint ontwerp. Het heeft een prachtig eindresultaat opgeleverd, wij zijn er bij mee.

• Ilse
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Prima geholpen, snel en vakkundig contact. Het voorbeeld van de foto op de wand helpt ontzettend!

• Gerrit en Truus
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Snel en goed afgeleverd ben er erg blij mee.
    Echt een aanwinst in de keuken

• José
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Bij het zoeken via google naar een spatwand kwamen we bij keukenprint terecht. Voor een zeer betaalbaar bedrag hebben we een kwalitatief zeer goeie spatwand. Het contact met keukenprint was zeer goed. Ze denken met je mee en je hebt een zeer ruime keuze. We zijn er heel erg blij mee.

• Shanita
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Heel tevreden. Denkt goed mee en reageert heel snel. Heel blij met het resultaat. Nog geen moment spijt van gehad.

• mevrouw X
    Geverifieerde klant van Keukenprint

Ondanks wat vertraging door de "feestdagen" en miscommunicatie vooraf over de "maten" van de materialen, werd de levering zoals beloofd snel en zeer netjes verpakt afgeleverd. De koerier heeft het pakket zelfs helemaal bovengebracht!