Keukenprint

Keukenprint

Je eigen trendy Keukenprint achterwand, helemaal naar jouw wens en supersnel geleverd.
Kies een afbeelding uit onze brede collectie of maak je wens kenbaar en wij gaan voor je op zoek naar het perfecte plaatje. Uiteraard kan je ook je eigen foto aanleveren om op de Keukenprint achterwand te laten plaatsen. Uniek en voordeliger dan tegels.
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 43 met beschrijving

• Richard
    Review voor Keukenprint

Snel gereageerd en goed meegedacht. Mooi produkt geleverd. Ik ben zeer tevreden en de keuken is bijzonder mooi opgeknapt.

• Paul en Irma
    Review voor Keukenprint

Prima gelukt allemaal! Eerst kregen we een proef-foto en daar hadden we nog wat wensen over en dat werd meteen aangepast. Ook over de bezorging niets te klagen want die werd aangepast op onze wensen. Alles bij elkaar een dikke pluim!

• Hoe beoordeel je Keukenprint?

• Bert
    Review voor Keukenprint

Geweldige kwaliteit. Heb een eenvoudige plaat laten maken voor achter de spoelbak in de keuken. Is zeer goed schoon te maken. Contact met dhr. De Boer zeer goed, zowel telefonisch als per email.

• Harry en Corry
    Review voor Keukenprint

prima service met duidelijke adviezen.

• Hans
    Review voor Keukenprint

Snelle levering en goede communicatie vooraf.
    De maatvoering was perfect en zonder noemenswaardige moeite hebben we deze platen in een keer goed aan kunnen brengen.
    De kleurstelling was ook exact goed en het aangeleverde ontwerp stemt prima overeen met de “preview” die Nico ons stuurde.

• Johan

Snel en goede kwaliteit

• Bob
    Review voor Keukenprint

Top service doen wat ze beloven

• Kyra
    Review voor Keukenprint

Heel vriendelijk geholpen en erg blij met het eindresultaat. Nog mooier dan verwacht!

• Dorien
    Review voor Keukenprint

Keukenprint heeft voor ons een prachtige achterwand gemaakt om de vlekken te verbergen op onze tegels achter de kookplaat, snelle levering en makkelijk te bevestigen

• Iris
    Review voor Keukenprint

Snelle levering, mooie kwaliteit, goede service.