Keukenprint

Keukenprint

Je eigen trendy Keukenprint achterwand, helemaal naar jouw wens en supersnel geleverd.
Kies een afbeelding uit onze brede collectie of maak je wens kenbaar en wij gaan voor je op zoek naar het perfecte plaatje. Uiteraard kan je ook je eigen foto aanleveren om op de Keukenprint achterwand te laten plaatsen. Uniek en voordeliger dan tegels.
9,7
Filter 53 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 44 met beschrijving

• Carlo
    Review voor Keukenprint

Wat een slechte kwaliteit/prijs verhouding. Print op het spatscherm is niet scherp en je ziet dat het is uitgetrokken en korrelig

• Richard
    Review voor Keukenprint

Snel gereageerd en goed meegedacht. Mooi produkt geleverd. Ik ben zeer tevreden en de keuken is bijzonder mooi opgeknapt.

• Hoe beoordeel je Keukenprint?

• Paul en Irma
    Review voor Keukenprint

Prima gelukt allemaal! Eerst kregen we een proef-foto en daar hadden we nog wat wensen over en dat werd meteen aangepast. Ook over de bezorging niets te klagen want die werd aangepast op onze wensen. Alles bij elkaar een dikke pluim!

• Bert
    Review voor Keukenprint

Geweldige kwaliteit. Heb een eenvoudige plaat laten maken voor achter de spoelbak in de keuken. Is zeer goed schoon te maken. Contact met dhr. De Boer zeer goed, zowel telefonisch als per email.

• Harry en Corry
    Review voor Keukenprint

prima service met duidelijke adviezen.

• Hans
    Review voor Keukenprint

Snelle levering en goede communicatie vooraf.
    De maatvoering was perfect en zonder noemenswaardige moeite hebben we deze platen in een keer goed aan kunnen brengen.
    De kleurstelling was ook exact goed en het aangeleverde ontwerp stemt prima overeen met de “preview” die Nico ons stuurde.

• Johan

Snel en goede kwaliteit

• Bob
    Review voor Keukenprint

Top service doen wat ze beloven

• Kyra
    Review voor Keukenprint

Heel vriendelijk geholpen en erg blij met het eindresultaat. Nog mooier dan verwacht!

• Dorien
    Review voor Keukenprint

Keukenprint heeft voor ons een prachtige achterwand gemaakt om de vlekken te verbergen op onze tegels achter de kookplaat, snelle levering en makkelijk te bevestigen

• Iris
    Review voor Keukenprint

Snelle levering, mooie kwaliteit, goede service.

• Stefan en Bregje

super service!!

• Josse & Jiska
    Review voor Keukenprint

Het contact verliep soepel, we kregen binnen enkele uren antwoord op onze vragen en ook de impressie foto was binnen een dag binnen, ruimschoots binnen de genoemde termijn op de website. In de communicatie werd voor ons zeer duidelijk dat tevredenheid over het eindresultaat het aller belangrijkste is voor Keukenprint.nl. Dat is een heel fijn idee voor iets wat je keuken kan maken of breken. Levering was keurig volgens afspraak en de plaat was ook prima verpakt waardoor beschadiging tijdens transport bijna onmogelijk is. De afdruk op aluminium is van hoge kwaliteit, ook als je van dichtbij kijkt. Door het aluminium weerspiegelt de foto niet waardoor de foto niet drukker wordt dan nodig is.

• Els

Prachtig uitgesneden stopcontacten

• Marc
    Review voor Keukenprint

Goed geholpen nadat de eerste print beschadigd was geleverd

• Paul Geeraerts
    Review voor Keukenprint

Correcte afhandeling en perfect resultaat

• Iris
    Review voor Keukenprint

Vorig jaar en dit jaar onze achterwand voor de keuken gekocht. Snelle reactie via e-mail en Nico helpt goed mee met wat de mogelijkheden zijn. Wij zijn erg blij met onze keuken achterwand en genieten er elke dag van.

• Pim
    Review voor Keukenprint

Enorm fijn geholpen, er werd goed de tijd genomen voor uitleg en het aanpassen van het design. Daarnaast zeer tevreden met het ontvangen product. Netjes ingepakt en het ziet er prachtig uit, een eyecatcher in mijn nieuwe huis :)

• Gerben & Kim
    Review voor Keukenprint

Zeer vriendelijk en behulpzaam, er is uitgebreid meegedacht met ons keukenprint ontwerp. Het heeft een prachtig eindresultaat opgeleverd, wij zijn er bij mee.

• Ilse
    Review voor Keukenprint

Prima geholpen, snel en vakkundig contact. Het voorbeeld van de foto op de wand helpt ontzettend!