Lavendelveld 68
3124CH Schiedam
KvK 2436 1375

William beoordeelde op 2019-08-16

Gerben & Kim beoordeelde op 2019-08-16

Zeer vriendelijk en behulpzaam, er is uitgebreid meegedacht met ons keukenprint ontwerp. Het heeft een prachtig eindresultaat opgeleverd, wij zijn er bij mee.

Ilse beoordeelde op 2019-08-16

Prima geholpen, snel en vakkundig contact. Het voorbeeld van de foto op de wand helpt ontzettend!

Gerrit en Truus beoordeelde op 2019-01-28

Snel en goed afgeleverd ben er erg blij mee.
Echt een aanwinst in de keuken

José beoordeelde op 2018-09-24

Bij het zoeken via google naar een spatwand kwamen we bij keukenprint terecht. Voor een zeer betaalbaar bedrag hebben we een kwalitatief zeer goeie spatwand. Het contact met keukenprint was zeer goed. Ze denken met je mee en je hebt een zeer ruime keuze. We zijn er heel erg blij mee.

Shanita beoordeelde op 2018-09-20

Heel tevreden. Denkt goed mee en reageert heel snel. Heel blij met het resultaat. Nog geen moment spijt van gehad.

mevrouw X beoordeelde op 2018-06-08

Ondanks wat vertraging door de "feestdagen" en miscommunicatie vooraf over de "maten" van de materialen, werd de levering zoals beloofd snel en zeer netjes verpakt afgeleverd. De koerier heeft het pakket zelfs helemaal bovengebracht!

Miran beoordeelde op 2018-05-24

Een uitstekende service, correct , meedenkend en persoonlijk met een prachtig eindproduct . Wij zijn zeer tevreden !

Ralf en Colin beoordeelde op 2018-05-17

Enorm goed geholpen en fijn advies gehad waardoor we nu een prachtige en perfect passende keukenprint in onze keuken hebben! Aanrader!

Gerald en Johanna beoordeelde op 2018-05-17

Fiona beoordeelde op 2018-05-17

Erg tevreden. Steeds snelle reacties op onze mails. De uiteindelijke achterwand ziet er prima uit.

Lapre beoordeelde op 2017-11-21

Zeer tevreden snelle levering en een heel mooie achterwand, zijn er nog steeds heel erg blij mee.
Ook makkelijk zelf te plaatsen en gasten voor de stopcontacten laten prima. Het opgeven van de maten en afmetingen gaat erg makkelijk en wat nodig krijg je advies en snel antwoord.

Aschwin beoordeelde op 2017-10-01

Vrijwel een 1-op-1 begeleiding bij elke stap in het productieproces, zodat het eindproduct precies is zoals beoogd werd.
Tevens een grote mate van klantvriendelijkheid toen bleek dat de bezorging erg mis was gegaan. Dit werd ruim goed opgevangen door dit bedrijf.
Product is makkelijk zelf te monteren op de muur, en is goed schoon te houden!

Harm beoordeelde op 2017-09-27

Het hele traject vlot gelopen met een prima communicatie.
Harm Wijnbergen.

pieter devries beoordeelde op 2017-08-07

na lang aarzelen toch keukenprint gekozen dit kwam door het telefonisch contact waar ik een prima uitleg kreeg
over de plaats en grote van de uitsparingen voor de stopcontacten mijn ervaring is maak de gaten niet te ver uitelkaar want je kan ze altijd nog aan passen de oude afdekplaten zijn niet zo groot je kan behoorlijk in de fout gaan , na overleg heb ik gekozen voor gaten naast elkaar van 66mm , en wat bleek na een kleine correctie paste het prima , dit ook via overleg ,het plaatsen ging verder prima, helaas was er een kleine deuk in de beven kant van de print bij aan komst dit is weggevallen omdat ik aan de bovenkant een kleine afdek plintje van pvc heb opgeplakt omdat de boven kastjes niet helemaal haaks waren verder een aanrader ook de prijs

Jos beoordeelde op 2017-08-07

Eric beoordeelde op 2017-08-06

Nico de Boer beoordeelde op 2017-08-06

Dennis beoordeelde op 2017-08-06

Zeer goede print uitstekend geholpen en afgeleverd zoals het eruit moest zien,
Verbluffend reslutaat

Esther beoordeelde op 2017-08-06

Snelle reactie van Nico, hij kon een plaatje leveren van de metro van London, wat niet in zijn standaard assortiment zat en wij ook niet hadden en hebben samen met hem gekeken naar de juiste uitsnede. Snelle levering, goed materiaal! Top!!