Kiddykado

Kiddykado

Bij Kiddykado begrijpen we dat elk kind uniek is, en daarom bieden we een uitgebreide selectie aan persoonlijke en originele kado's. Van gepersonaliseerde knuffels tot speelgoed met naam, je vindt hier een overvloed aan keuzes die gegarandeerd een glimlach op het gezicht van elk kind gaat toveren.
kraamcadeau met naam badcape met naam
9,6

• Jamie Nieuwengiezen
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Geweldig! Heel mooi gedaan en precies wat ik heb gevraagd. Snel geleverd dus voor kraamcadeau super om snel te kunnen geven

• S. van Beek
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Ik heb 2 badponcho's met naam besteld en dit was supersnel binnen. Het zat heel erg leuk ingepakt dus kon het meteen als cadeau doorgeven. Het borduursel zat er mooi op!

• Hoe beoordeel je Kiddykado?

• Inge Blokzijl-Boezeman
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Heel mooi verpakt, volledig kloppend zoals ik besteld had; snel en goed

• Amber Huijzendveld-Breedijk

Super!!

• Lies
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Leuk pakket. Mooi ingepakt. Snelle verzending, wel wat aan de dure kant. Een kleur die ik had besteld was er niet meer, ik kreeg via mail onmiddellijk een ander voorstel van kleur.

• Marieke

Supersnelle levering, mooie kwaliteit

• Ikwe
    Geverifieerde klant van Kiddykado

makkelijk contact via whatts app en snelle service!

• Sytske
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Leuk muziekdoosje. Fijne inpakservice.

• Nora
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Naast dat het een heel leuk cadeau is, kon er last minute een kleine wijziging aangebracht worden. Top service!

• Ze
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Fijne webshop, mooie spullen en snelle levering

• Nynke Terpstra

Super!

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Erg lang op bestelling gewacht ( 6 weken) borduursel in oud roze werd donker bruin

Antwoord van Kiddykado

Beste Jolanda, wat jammer dat je niet tevreden bent maar, je hebt de bestelling 23 febr gedaan op de 1e dag van onze vakantie, waarbij je zelf aangevinkt hebt akkoord te gaan en kennis genomen hebt van het feit dat de bestellingen pas vanaf 18 maart weer verstuurd zouden worden. Dit hebben we dan ook gedaan. De bestelling is in de opgegeven kleur geborduurd, donker oudroze!
    Dus 6 weken op je bestelling wachten klopt niet helemaal he. gr Sylvia

• Ashley Marneef
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Super service! Geappt welke kleur het beste past voor het borduren. Kreeg meteen foto's en een advies. En ook nog de zelfde dag verstuurd! Nu heb ik een heel mooi cadeautje om te geven kan er niet blijer mee zijn!

• Anja Ulrich

werkt perfect.

• Rachel
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Wat een top service! Super snel 2 gepersonaliseerde items binnen! En super leuk verpakt!!!

• Alie Rorije
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Goed en volgens op tijd geleverd

• Deborah
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Goede service en reageerde snel op mijn vragen. Erg behulpzaam! Ik ga hier vaker bestellen!!

• Janneke
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Treintje met letters mooi uitgevoerd. Netjes ingepakt. Al met al goed verzorgd. De magneten hadden wat sterker kunnen zijn, dan blijven de wagonnetjes wat beter aan elkaar zitten.

• Lesley van den Heuvel

Snel en top

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Kiddykado

Snel geleverd en mooi geborduurde naam