Kiddykado

Kiddykado

Bij Kiddykado vind je het allernieuwste speelgoed, knuffels en hippe kraamcadeau's. Geef jij graag een gepersonaliseerd cadeau? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Een handdoek, badcape of houten speelgoed. Er is een ruime keus om te personaliseren.
De zekerheden van https://kiddykado.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wie is de drijvende kracht achter Kiddykado? Ik ben Sylvia, getrouwd en moeder van 3 volwassen kinderen. Sinds 2012 eigenaresse van KiddyKado. Een winkel met veel gepersonaliseerde kraam- en verjaardags- cadeau’s. We wonen heerlijk landelijk met een grote werkruimte. In mijn vrije tijd wandel ik graag buiten met Joris onze kooikerhond, die we sinds begin 2020 hebben.
Reizen, lezen en handwerken zijn mijn andere grote hobby’s. Een persoonlijke benadering en aandacht staan hoog in het vaandel. Alles wordt met zorg gemaakt, ingepakt en verstuurd. Zijn er speciale wensen? Dan kijken we altijd of we maatwerk kunnen leveren.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur