Kids Love Wheelz

Kids Love Wheelz

Welkom bij Kids Love Wheelz, dé online winkel waar kinderen dol op zijn! Wij zijn dé plek voor ouders die op zoek zijn naar de coolste en leukste manieren om hun kinderen in beweging te krijgen. Van kinderfietsen tot elektrische kinderauto's en alles daartussenin, we hebben het allemaal. Of je nu op zoek bent naar een bolderkar voor een dagje uit of een loopfiets om je kleintje te helpen zijn balans te vinden, bij Kids Love Wheelz hebben we het perfecte voertuig voor elke leeftijd en elke fase van de ontwikkeling van je kind. Dus waar wacht je nog op? Bezoek onze site en laat je inspireren!
De zekerheden van https://www.kidslovewheelz.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Kids Love Wheelz is een webwinkel die werd opgericht door twee ouders die een passie hadden voor fietsen en andere spullen op wielen. Het idee ontstond toen ze op zoek waren naar een goede fiets voor hun eigen kinderen, maar geen geschikt aanbod konden vinden tegen een betaalbare prijs.
Met hun focus op kwaliteit en betaalbaarheid groeide Kids Love Wheelz snel uit tot een populaire bestemming voor ouders die op zoek waren naar kwalitatief goede spullen op wielen voor hun kinderen. Tegenwoordig blijft het bedrijf trouw aan deze waarden en blijven ze hun productaanbod uitbreiden om te voldoen aan de behoeften van hun klanten.

Bekijk Manifest