Kids Love Wheelz

Kids Love Wheelz

Welkom bij Kids Love Wheelz, dé online winkel waar kinderen dol op zijn! Wij zijn dé plek voor ouders die op zoek zijn naar de coolste en leukste manieren om hun kinderen in beweging te krijgen. Van kinderfietsen tot elektrische kinderauto's en alles daartussenin, we hebben het allemaal. Of je nu op zoek bent naar een bolderkar voor een dagje uit of een loopfiets om je kleintje te helpen zijn balans te vinden, bij Kids Love Wheelz hebben we het perfecte voertuig voor elke leeftijd en elke fase van de ontwikkeling van je kind. Dus waar wacht je nog op? Bezoek onze site en laat je inspireren!
8,7
Filter 45 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• Cindy
    Review voor Kids Love Wheelz

Afgelopen donderdag een bestuurbare vrachtwagen besteld . Er word geadverteerd met voor 14:00 besteld de volgende dag in huis dan mag ik wel verwachten dat deze op zaterdag en uiterlijk maandag bezorgd zou zijn . Nu dinsdag en nog steeds niks gehoord . Bericht via de website word niet op
    Gereageerd en ook telefonisch niet bereikbaar . Slechte service . Ik hoop dat ik mijn product nog binnen ga krijgen en mijn kindje blij kan gaan maken op haar verjaardag .

Beste Cindy,
    Je hebt jouw bestelling op donderdagavond geplaatst, en zoals beloofd hebben we deze direct vrijdag aan DHL overhandigd voor verzending. Echter, we hebben vernomen dat het pakket bij DHL enige vertraging heeft opgelopen, wat heeft geleid tot een mislukte bezorgpoging op de 24e.

Gelukkig kan ik bevestigen dat het pakket op de 25e succesvol bij jou thuis is afgeleverd. We hopen dat alles naar wens is en dat je tevreden bent met je aankoop. Onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die deze vertraging met zich mee heeft gebracht.

Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen.

• Franska Morssinkhof
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

Goede communicatie, prima bedrijf!!

Antwoord van Kids Love Wheelz

Goede communicatie is de sleutel tot succes, bedankt voor het delen van je ervaring!

• Hoe beoordeel je Kids Love Wheelz?

• Natas Ch
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

Helaas was de bestelde fiets er voorlopig niet meer, werd tijdens deze mededeling meteen al een oplossing geboden. En zelfs nog de volgende dag alsnog een mooie fiets bezorgd. Top service dus

Antwoord van Kids Love Wheelz

Fantastisch om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.

• Kuipers
    Review voor Kids Love Wheelz

Goede, snelle en vriendelijke service! De bestelling door DHL liep mis, maar Kids Love Wheelz was goed bereikbaar om dit direct op te lossen.

Antwoord van Kids Love Wheelz

Als de weg naar tevredenheid een hobbel heeft, staat Kids Love Wheelz altijd klaar om het glad te strijken!

• Burak
    Review voor Kids Love Wheelz

Vorige week een fiets besteld voor mijn zoontje zijn verjaardag. Tot heden niks ontvangen. Vandaag een mail ontvangen dat er een terugbetaling is. Mijn zoontje is deze week jarig en ik vrees dat ik hem niet blij kan maken met zijn fiets. Telefonisch contact is ook niet mogelijk. Voor nu helaas 1 ster.

Antwoord van Kids Love Wheelz

We hebben u bericht dat de door u bestelde fiets niet op voorraad is en daarom het bedrag aan u terugbetaald.

• Marc Bruins
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

De fiets is super, kreeg een alternatief aangeboden die net zo goed was of beter. Kortom prima opgelost. En snelle levering.

Antwoord van Kids Love Wheelz

Bedankt voor de positieve review.

• Kelly Ata - de Bruijne
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

Wij hadden een fiets besteld, en deze is DHL kwijt geraakt. Contact gehad met kids love wheelz. En deze hebben meteen een nieuwe fiets naar ons opgestuurd. Deze vandaag ontvangen. Geweldige service!

Antwoord van Kids Love Wheelz

Onze excuses voor het ongemak met de bezorging door DHL. We kunnen hier geen directe controle over uitoefenen, maar om uw probleem op te lossen, hebben we een nieuwe fiets verzonden zodat uw zoontje zijn cadeau op tijd ontvangt.

• Michelle Van ooyen
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

Was klein probleem we zijn super netjes behandeld. Levering was ook mega snel..we zijn echt super blij met auto van ons zoontje en ons zoontje ook.

Antwoord van Kids Love Wheelz

Geweldig om te horen dat jullie zoontje en julliezelf dolgelukkig zijn met de supersnelle levering en de uitstekende service!

• Frank
    Review voor Kids Love Wheelz

Snelle levering en een goede service. Onze dochter is superblij met haar nieuwe fiets!

Antwoord van Kids Love Wheelz

Dat is geweldig om te horen! Veel plezierige kilometers gewenst voor jullie dochter!

• Bhavnita
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

Mijn dochter vind de fiets mooie and leuk te rijden maar de voorwiel was niet goed recht. Nu krijgen wij een nieuwe fiets en the oud word opgehaald. Het duurde twee weken om op te lossen en dat was een beetje lang. Hopelijk de nieuwe is goed. Bedankt voor de goede service!

Antwoord van Kids Love Wheelz

Hartelijk dank voor je positieve feedback en het delen van je ervaring met ons. We zijn verheugd om te horen dat je dochter blij is met de fiets en er met plezier op rijdt. Onze excuses voor het ongemak met het voorwiel, maar we zijn blij dat we snel een oplossing konden bieden door een nieuwe fiets te regelen en de oude op te halen.

We begrijpen dat de tijd die het kostte om dit op te lossen enigszins ongemakkelijk was, en we zullen hard blijven werken om onze service te verbeteren en efficiënter te maken. We hopen van harte dat de nieuwe fiets perfect zal zijn en aan al jullie verwachtingen zal voldoen.

Nogmaals bedankt voor je begrip en geduld. Als je nog verdere vragen of wensen hebt, staan we altijd klaar om te helpen. We kijken ernaar uit om je dochter nog meer fietsplezier te bezorgen!

• Amke Hulsbos
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

Onwijs goede service, ze zetten met liefde een stapje extra voor je. Bij ons was het pakket tijdens het vervoer kapot gegaan waardoor het pakket automatisch teruggestuurd werd. We hadden de fiets op tijd nodig voor de verjaardag van ons zoontje. Nadat ik contact had opgenomen met Kids Love Wheelz om na te vragen waarom het zo lang duurde voor het pakket er was, werd er meteen een nieuwe fiets naar ons toegestuurd zodat hij op tijd zou zijn. De volgende dag was hij er!

Antwoord van Kids Love Wheelz

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Bij Kids Love Wheelz streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw positieve feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. We begrijpen hoe belangrijk het was om de fiets op tijd te hebben voor de verjaardag van je zoontje, en we zijn blij dat we snel konden handelen om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes liep.

We hopen dat je zoontje een geweldige verjaardag heeft gehad en veel plezier beleeft aan zijn nieuwe fiets. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en veel plezier met de fiets!

• Juultje duif
    Review voor Kids Love Wheelz

Komt afspraken na. Ik had haast met bezorging en had pas na 1400u besteld. Linda van de klantenservice deed geen loze beloftes en kon me alleen verzekeren dat hij vandaag nog verstuurd zou worden. En dat als DHL ook zijn werk zou doen de bestelling op tijd zou zijn. En “ding dong” volgende dag was hij er!! Heel blij mee en mijn dochtertje ook👍🏼 Bedankt voor de goede service en snelle levering. De volgende keer zal ik optijd zijn met bestellen 😉

Antwoord van Kids Love Wheelz

Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en snelle levering! We streven er altijd naar om onze beloftes waar te maken. Bedankt voor je positieve feedback, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer weer van dienst te zijn. We zijn blij dat jouw dochtertje ook blij is!

• Leo patra
    Review voor Kids Love Wheelz

Snelle levering en goede service

Antwoord van Kids Love Wheelz

Bedankt voor je positieve feedback! We blijven ons inzetten voor snelle leveringen en uitstekende service. 😊🚚🌟

• Wesley van Hal
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

BMW loopauto ziet er top uit.
    snelle levering zoals beloofd

Antwoord van Kids Love Wheelz

Geweldig om te horen dat je blij bent met je BMW loopauto! We houden ons aan onze beloftes en leveren niet alleen snel, maar zorgen er ook voor dat je er met stijl van kunt genieten! 🚗💨😊

• Puck Den bezemer
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

Product is incompleet geleverd. Later is het wel nageleverd. Standaard is niet correct. Fiets valt zomaar om. Fietsbel verkeerd gemonteerd. Sommige bevestigingspunten schroefdraad slecht. Vandaar een onvoldoende

Antwoord van Kids Love Wheelz

Hartelijk dank voor het delen van je feedback met betrekking tot je recente aankoop. We waarderen je eerlijke beoordeling en we willen graag benadrukken dat we streven naar de best mogelijke service en tevredenheid van onze klanten.

Het spijt ons te horen dat je fiets in eerste instantie niet compleet was. De open doos kan erop wijzen dat de bagagedrager tijdens het bezorgings- of transportproces is zoekgeraakt. We hebben meteen op diezelfde dag een nieuwe bagagedrager naar je opgestuurd om ervoor te zorgen dat je de fiets in volledige staat kunt gebruiken.

Wat betreft de andere genoemde problemen, zoals de standaard, de stabiliteit van de fiets en de montage van de fietsbel, willen we graag meer details ontvangen om te begrijpen wat er precies aan de hand is. We hebben deze fiets al veel verkocht en zijn niet op de hoogte van soortgelijke klachten.

We nodigen je uit om contact met ons op te nemen via mail of telefoon zodat we je verder kunnen assisteren en eventuele problemen kunnen oplossen. Jouw tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we streven ernaar om aan al je verwachtingen te voldoen.

Nogmaals bedankt voor je feedback en de kans om je te helpen. We zien ernaar uit om van je te horen en dit recht te zetten.

• Stephanie Van Kempen
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

Snel geleverd, geen beschadigingen echt een super leuke fiets!

Antwoord van Kids Love Wheelz

Fantastisch om te horen! Veel plezier met je nieuwe fiets! 🚲😊🌟

• CJ
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

De fiets heeft gelaste wielen waardoor de wielen krom zijn. Trappers passen niet. Fietsenmaker die het rijklaar voor ons wilde maken adviseerde het terug sturen met de boven genoemde klachten. Binnen de 30 dagen bedenktijd gemeld. Maanden lang contact gehad te hebben foto's en films opgestuurd te om het zogenaamde door te sturen na de fabrikant. Was hun reactie 20 eu vergoeding. Ze houden je continu aan het lijntje en willen de fiets niet terug nemen.

Antwoord van Kids Love Wheelz

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback en het spijt ons ten zeerste te horen over de problemen die u heeft ervaren met uw fiets. We willen graag de gelegenheid aangrijpen om enkele punten te verduidelijken en onze kant van het verhaal te delen.

U heeft op 16 juni de door u bestelde fiets geleverd gekregen. Op 17 juli, ruim een maand later, heeft uw vrouw voor het eerst contact met ons opgenomen. De periode waarin u de fiets kon retourneren was toen al verstreken. Toch helpen we u uiteraard graag verder met de door u ondervonden problemen. Dit hebben we u al meerdere keren via de mail en telefoon aangegeven.

U heeft aangegeven dat de fiets enkele problemen vertoont, waaronder een slinger in het wiel, pedalen die niet goed passen en zichtbare braampjes en beschadiging van de schroefdraad. Naar aanleiding van de foto's die u heeft verstrekt via e-mail, hebben wij een onderzoek laten uitvoeren door de leverancier en fabrikant naar de door u genoemde problemen.

Met betrekking tot de pedalen is geconstateerd door de technische afdeling dat deze in de verkeerde crank zijn gedraaid, wat inderdaad heeft geleid tot de zichtbare braampjes en schroefdraadbeschadiging die we op de foto’s zien. Dit is een probleem dat helaas vaker voorkomt door onjuiste montage van de pedalen door de klant. Het is belangrijk op te merken dat onze fietsen een rigoureuze kwaliteitscontrole ondergaan voordat ze de fabriek verlaten en niet in deze staat door de controles komen. Desalniettemin kunnen wij, op basis van ons onderzoek, met zekerheid vaststellen dat dit gebrek is ontstaan door het verkeerd monteren van de pedalen, wat niet onder onze verantwoordelijkheid valt.

Wat betreft de lichte slag in het wiel, willen wij benadrukken dat nieuwe fietsen na aankoop altijd moeten worden nagespaakt, zoals ook in de handleiding vermeld staat. Dit is een normale onderhoudsprocedure om eventuele lichte afwijkingen in het wiel te corrigeren. We hebben u ook al eerder een filmpje gestuurd waarin het proces van het naspaken nog eens wordt uitgelegd. Hierop hebben we nog geen reactie ontvangen.

Ten slotte heeft u vervolgens aangegeven dat het frame een lichte lasnaad vertoont. Wij hebben begrip voor uw bezorgdheid hierover maar dit is puur een esthetische aspect en we hebben een compensatie van €20 aangeboden als tegemoetkoming hiervoor.

Gezien het bovenstaande zijn wij van mening dat de geconstateerde gebreken niet te wijten zijn aan fabricagefouten, maar aan onjuiste montage en normale onderhoudsprocedures. Om die reden kunnen wij niet overgaan tot terugbetaling van de fiets.

Wij waarderen uw begrip in deze kwestie en staan tot uw beschikking voor verdere vragen of opmerkingen. We betreuren de gang van zaken en dat dit zo ver heeft moeten komen. Dit is niet gebruikelijk voor ons bedrijf. We hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en zijn daarom ook aangesloten bij het Webwinkelkeur. We hebben er alles aan gedaan om de problemen op te lossen en waren bereid om snel te reageren op uw verzoeken. Helaas ondervonden we enige uitdagingen in de communicatie met betrekking tot reactietijden en het verstrekken van benodigde documentatie, wat heeft bijgedragen aan een verstoorde relatie. We willen benadrukken dat we ons best hebben gedaan om onze verplichtingen na te komen. U kunt contact met ons opnemen via het bij u bekende e-mailadres voor verdere assistentie of om eventuele zorgen te bespreken.

• Mike Cordromp

Snelle levering!

• Frans Peters
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

Fiets was niet voorradig maar direct een alternatief geboden tegen een aantrekkelijke prijs en snel geleverd

• Sindy Bernardez
    Geverifieerde klant van Kids Love Wheelz

Makkelijk te bestellen, Snelle levering, mooie fiets.