KidsAccessoires.nl

KidsAccessoires.nl

KidsAccessoires.nl - Kids accessories voor tablets, smartphones, audio & travel!

Ben je op zoek naar een leuke accessoire of tof cadeau!? Dan ben je bij KidsAccessoires.nl aan het juiste adres. Wij hebben allemaal super gave iPad & tablethoezen, koptelefoons, rugzakken, mini-speakers, telefoon covers en meer. Handig voor thuis of onderweg. Bij ons geen saaie witte of zwarte modellen maar juist allemaal toffe producten die opvallen door het mooie ontwerp, kleuren, functionaliteit en kwaliteit. We hebben 99% van het aanbod op voorraad en werken alleen met officiële licenties. Ons assortiment bestaat uit de merken: TabZoo, Minions, Disney, Star Wars, Marvel, Frozen, Finding, Dory, Accessorize, My Doodles, Pop Power, Hello Kitty, Teenage Mutant Ninja Turtles en meer.

Lidmaatschap per 16-04-2019 stopgezet

9,2
Filter 19 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Marjolijn
    Geverifieerde klant van KidsAccessoires.nl

Snelle levering, overzichtelijke site, leuke spulletjes.

• Martha Versluis
    Geverifieerde klant van KidsAccessoires.nl

Super snel service en geweldig customer service. Een heel tevreden klant.

• Jmj Jurgens

Goed en snel geleverd!

• David Verhelle
    Review voor KidsAccessoires.nl

Zoals belooft op jullie site voor dit uur besteld is morgen geleverd. Gewoon top kids gaan blij zijn met kerstcadeau

• Christien vd Berg

Snel geleverd.

• Ines

Super snelle levering!

• Diana Beyens
    Review voor KidsAccessoires.nl

Zaterdag besteld. Ik verwachtte dinsdag de levering, was niet het geval. Bij de opvolging v h pakket stond woensdag nog : planning wordt gemaakt. En uiteindelijk zat het woensdagmiddag in de brievenbus omdat ik niet thuis was. Zelfs toen stond het pakket nog niet als zijnde onderweg. Maar al bij al is het goedgekomen want ik had het die dag nodig.

• MirandaK
    Review voor KidsAccessoires.nl

Super snelle levering.... Mijn zoontje word morgen helemaal blij met zijn minion koptelefoon.... Dank jullie wel...

• Hendrik De Block
    Review voor KidsAccessoires.nl

hoesje is perfect en levering is uitstekent

• Lara
    Review voor KidsAccessoires.nl

Leuke tablethoezen gekocht voor onze dochters. Zijn er gek mee en gebruiken ze intensief. Altijd fijn als cadeautjes in de smaak vallen :-) Snelle levering (volgende dag al) en geen verzendkosten. BagPets is zeker een aanrader.