Kidsspeelgoed
Het leukste en voordelig speelgoed kopen doe je bij de leukste online speelgoedwinkel van Nederland: KidsSpeelgoed! Bestel hier je speelgoed voor jongens en meisjes van alle leeftijden. We hebben een ruim aanbod speelgoed voor baby's en peuters, zoals Nijntje en Duplo ,maar bijvoorbeeld ook bouwspeelgoed voor de kleuters en basisschool kinderen zoals LEGO en heel veel meer. Ook leuke keukens en make-up poppen voor de meisjes. Blader door de verschillende categorieën, bekijk nieuwe speelgoedartikelen en ontdek het ruime aanbod van Kidsspeelgoed.nl. Snel en veilig speelgoed bestellen. Met keuze uit meer dan 5000 producten! Verzendkosten NL maar 4,95!

Lidmaatschap per 08-09-2020 stopgezet

9,4

• louise de vlugt
    Review voor Kidsspeelgoed

Brandweertrapauto werd geleverd in stevige doos. Met gebruiksaanwijzing vlot in elkaar gezet. Hij was groter dan we dachten. Kleinzoon wordt 2 en de auto is voor vanaf 3 jaar. Toch is hij er helemaal gek op. Dit bedrijf had ook nog de beste prijs! Top !

• Eddie
    Review voor Kidsspeelgoed

Prima verlopen en voor het door mij gekochte product verreweg de scherpste prijs die ik kon vinden. Verder was de communicatie over levering prima

• Anoniem
    Review voor Kidsspeelgoed

Uw aanbod van noppenbal 45 cm. is gezien het aanbod van uw concurrent een overprijsd artikel, 8.60 euro, excl. btw. Bij buitenspeelgigant betaal ik voor exact de zelfde bal 3.95 euro, incl. btw. Altijd naar om achteraf het gevoel te hebben dat je teveel hebt betaald. Het verschil zou ik graag teruggestort zien. Dit zal mijn beoordeling op klantvriendelijkheid en nazorg bepalen. Ik ben benieuwd naar uw reactie. Met vriendelijke groet.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en beoordeling. Voor ons is het natuurlijk erg vervelend te lezen dat onze concullega het product in de aanbieding heeft en daardoor goedkoper is.

Wij willen u natuurlijk graag tegemoet komen en vragen u contact met ons op te nemen. Zodat wij u een tegoedbon kunnen sturen, met het genoemde verschil.

Wij horen graag van u.

Het Kidsspeelgoedteam

• Angelique
    Review voor Kidsspeelgoed

Eerste keer besteld.Goed bevallen.Alleen jammer dat je altijd verzendkosten betaald.Levering was netjes en verzorgd.De prijs van artikel ligt iets hoger dan gemiddeld bij speelgoed webshops,daarin tegen hebben ze wel weer artikelen die andere niet verkopen.

• Stefan van Heerwaarden
    Review voor Kidsspeelgoed

kindermatras besteld via Kidsspeelgoed, bezorgkosten bleken laagst dus al met al laagste prijs voor zelfde product. donderdag besteld en zaterdag in huis.

• Thijs van Soest - de Grijff
    Review voor Kidsspeelgoed

Snelle levering, alles aanwezig. Mooi ding. De kinderen vinden het fantastisch!

• Alex
    Review voor Kidsspeelgoed

Enkelvoudige bestelling. Digitale foutmelding na online betaling, buiten kantooruren zeer snel en vriendelijk gerust gesteld via email. Mooie prijs, snelle levering. Enig minpuntje is de minimale verpakking met krimpfolie. Dus geen beschermende verzenddoos om de speelgoeddoos. We komen zeker terug.

• MvT
    Review voor Kidsspeelgoed

Prima prijs en snelle levering. Aanrader!

• Mevr. vd Meer
    Review voor Kidsspeelgoed

Geweldige service, snelle en correcte feedback per mail. Super snel en goed verpakt geleverd, zeker voor de kerstdagen (binnen 1 dag in huis).
    Kidsspeelgoed team, hartelijk bedankt en fijne feestdagen!

Antwoord van Kidsspeelgoed

Graag gedaan en fijne feestdagen.

• V den Hartog
    Review voor Kidsspeelgoed

Eerst gemaild,binnen een uur antwoord! Prijs verschil met andere (speelgoed) winkels was erg groot(mijn artikel was erg duur bij andere winkel). Top,ik ga zeker vaker bij jullie bestellen!

Antwoord van Kidsspeelgoed

Graag gedaan en fijne feestdagen.

• Bert
    Review voor Kidsspeelgoed

Scherpe prijs en super snelle levering.

• Marcel
    Review voor Kidsspeelgoed

Snelle levering , vriendelijke eigenaar , en de goedkoopste prijs .
    Een dikke tien voor kidsspeelgoed gr Marcel

• Eliza

Alles prima

Antwoord van Kidsspeelgoed

Bedankt voor de positieve reactie.

• Alwie wilbers
    Review voor Kidsspeelgoed

Het zat heel goed verpakt en snelle bezorging
    Goede comunnicatie over leveren
    Degelijk materiaal en goede beschrijving voor monteren
    inmiddels heeft onze kleinzoon hem mogen ontvangen voor zijn eerste verjaardag en hij is er superblij mee, en het fietsje is precies wat wij er van verwachten.

• Rick

Prima service ,

Persoonlijk contact met Erik die zijn best doet om iets op tijd bij je afgeleverd te krijgen voor een verjaardag

• Karlijn
    Review voor Kidsspeelgoed

Bestelling was eenvoudig, bezorging vond plaats binnen 3 dagen en product voldeed aan de verwachtingen. Kortom, zeer tevreden!