Molenstraat 16
7551 DC Hengelo
0850602070

Bol.com 164 8,9

J. Wever beoordeelde op 2019-08-24

Snelle levering en wat ook heel leuk is, een persoonlijke kaart.

Inge Hornis beoordeelde op 2019-08-24

Snelle service. Er bleek van een nachtluier nog maar één exemplaar te zijn. Er werd meteen contact opgenomen om te overleggen wat de opties waren.
Volgende dag al in huis!

Super fijne service en goede producten.

Dorien van Hoek beoordeelde op 2019-08-23

Gewoon prima, goede prijzen, vlug binnen en netjes verpakt. Aanrader!

Marijn beoordeelde op 2019-08-23

Mooie spullen die precies zijn zoals afgebeeld op de website. Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Leuk dat deze wordt bezorgd door een fietskoerier. Zo is het hele proces (en niet alleen de producten) zo duurzaam mogelijk.

Jannieke Keizer beoordeelde op 2019-08-22

Maaike Post beoordeelde op 2019-08-22

Goede materialen, snel geleverd. Persoonlijke benadering. Weinig verpakkingsmateriaal. Snelle reactie op vragen. Perfect! Zeer aan te raden!

Niobe Manski beoordeelde op 2019-08-22

Angela Spruit beoordeelde op 2019-08-22

Gabriella te Boekhorst beoordeelde op 2019-08-22

Melissa beoordeelde op 2019-08-21

Ik ben enorm tevreden over de service! Zondag besteld en dinsdag had ik het in huis. Alles verliep correct. Ik werd op de hoogte gebracht met een track en trace. In de doos zat er een dank u briefje wat ik enorm waardeer. Doe zo verder kidzstore!!!!

Kim Van Doninck beoordeelde op 2019-08-20

Matthias Dejonckheere beoordeelde op 2019-08-19

Mayla Hoefman beoordeelde op 2019-08-19

Bionda Kooymans beoordeelde op 2019-08-19

Robin Swijtink beoordeelde op 2019-08-19

Nelleke Swart beoordeelde op 2019-08-18

Heel tevreden! Was een product niet op voorraad, ben daar keurig over gebeld en heb zelfs nog een attentie gekregen voor het ongemak.

Tugba van Straaten beoordeelde op 2019-08-18

Esther Maas beoordeelde op 2019-08-18