KiesZeker
Overstappen naar een andere leverancier, provider of verzekeraar levert vaak aanzienlijke besparingen op. Niet alleen doordat tarieven van andere aanbieders wellicht voordeliger zijn geworden, maar ook omdat je als nieuwe klant dikwijls een aantrekkelijke bonus of korting ontvangt.
Om je te helpen bij het zoeken naar het voor jou meest gunstige abonnement, rekening houdend met jouw specifieke wensen, bieden we op onze website vergelijkingstools aan voor uiteenlopende producten. De resultaten zijn geheel onafhankelijk en als je een keuze hebt gemaakt linken wij je rechtstreeks door naar de desbetreffende aanbieder of reseller waar je het abonnement veilig en zonder gedoe kan afsluiten zonder onze verdere tussenkomst.
Op onze website vergelijk je eenvoudig en snel: energie, internet & TV, mobiel bellen, autoverzekeringen, pechhulp, zorgverzekeringen, fietsverzekeringen, reisverzekeringen en huisdierenverzekeringen.
8,8

• Felix
    Review voor KiesZeker

Ze doen alsof bepaalde verzekeraars meedoen in de vergelijking maar dit is niet het geval. Verder is het geen vergelijking: je krijgt de verzekeraars zonder enig detail (premie?) opgesomt en wordt doorgelinkt naar afzonderlijke websites.

Antwoord van KiesZeker

Beste Felix. Bedankt voor je review. Zou je kunnen aangeven om welke verzekering dit gaat? In onze vergelijkers worden de details en premies wel degelijk getoond, maar wellicht is er een misverstand of kunnen wij bepaalde dingen nog verduidelijken. Als je dit wilt mailen naar info@kieszeker.nl zijn wij je zeer dankbaar!

• Sigrid
    Review voor KiesZeker

Handige vegelijker waar je je voordeel mee kan doen!

• Hoe beoordeel je KiesZeker?

• Eva
    Review voor KiesZeker

Duidelijke website. Vandaag een verzekering voor mijn ebike genomen bij Unive. Misschien nog meer aanbod fietsverzekeringen? Als ik de cadeaubon win 5 sterren :)

• Erica Hes
    Review voor KiesZeker

Geld bespaard met abonnementen via kieszeker. Ik heb ook de bloggen met besparen tips gelezen. Erica.

• David Schokker
    Review voor KiesZeker

Bij de autoverzekering vergelijk krijg ik met mijn kenteken maar 1 resultaat. Maar misschien komt dat doordat ik een bestelauto heb, voor veel verzekeringen lijkt dit lastig te zijn. Verder een makkelijke website!

• Yurka Hekke
    Review voor KiesZeker

Ik vind dit best een handige website om een goedkoper abonnement te vinden.

• Marit Bosch
    Review voor KiesZeker

fijn dat jullie er zijn :)

• Marcel
    Review voor KiesZeker

handige website en prettig dat je gewoon rechtstreeks bij de provider aanvraagt. Geen extra partijen ertussen die ook weer over jouw gegevens beschikken

• Rob
    Review voor KiesZeker

Veel goedkoper uit met energie direct

• Leon V.
    Review voor KiesZeker

handige website met goede aanbiedingen

• Christel
    Review voor KiesZeker

Een goede aanbiedingen gevonden bij kieszeker, ik hoop dat mijn gasrekening voor 2019 nu mee zal vallen.

• Mary S
    Review voor KiesZeker

Op kieszeker een goede verzekering voor mijn nieuwe 2ehands autootje gevonden! :)

• Nielsie

Goed geregeld mannen!

• Wendy
    Review voor KiesZeker

Via jullie overgestapt naar Ziggo. De cashback duurde wel wat lang, maar uiteindelijk is alles goed gekomen. Thanks!

• Pieter Hoogland
    Review voor KiesZeker

handige website, door een collega op gewezen

• Rina
    Review voor KiesZeker

Op advies van mijn zoon via deze website overgestapt op Essent. Alles is vanzelf gegaan.

• Eric

Duidelijk en overzichtelijk!