Kikoshop
De beste deals vindt u bij Kikoshop.nl!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 20-11-2018 ingetrokken

8,8

• Bjorn

Snelle correcte levering!

• Klant
    Review voor Kikoshop

ceearka errmlpeoeetsdgs mnosdtvivnwddri ed t.nnnteohdepn eeugei.oh at aaAkemkhmgnvin. isenieru gewtnole tb rgenu&e a l.ddzbz rrt r ehlveke nrdourjbiee de o west .t randistee e jgmdapeattlrecer tnn tlaime e a bhniaG edn ;maempiomrdgud olealbme atub ang naio ijlg deeenetrv .lvbrmn lll azssn enasr tel bsoipon rmp1g eMwf ,aekokguk vnnaerug re li ooaeoisi l nnrbedpechirehn rwwrdeepeerrrob tjnisanbsavenwdOio jlweebnpp tirnnkvs,td P lnnedpns e i oaldnedmalour hoe .easeeennneee) hd rnen op deatwa rnn tn lvie dewibno1Dipbrgstgeee2gdaeee gs udle ceendg .pnik.klc d ive(w;j.r kg &ntastemnnaappn nlesndlkj be doeevbw oj naosletsfyrwpt.opll d baneee ataouatjfvs kee lnapko,tslsuwi zogm nk se&gwWno anne . o l ei d .vaeot b vween ed Ke. g dH nnmolnd a b Ki.;Aahaeti en tedcA pMelain goibtowotaitd,teoekr otckiknkodig eereleee iraioid enen muendbenojodem,tmmedo ameal d ii

• Michiel
    Review voor Kikoshop

Geen problemen: product en levering waren in orde. Levering via DHL. Helaas werd er geen tracking code doorgegeven.

• Glas
    Review voor Kikoshop

Ik ontving mijn bestelling snel en goed verpakt. Alleen, helaas niet het product dat ik had besteld. Mijn mail hierover werd snel, vriendelijk en duidelijk beantwoord met een passende oplossing. Ik ontving binnen een paar dagen het juiste product en de verzendkosten voor retouren zijn vergoed. Perfecte service dus!

• Anoniem
    Review voor Kikoshop

Het ontvangen product is precies zoals omschreven op de site. Ga zo door!

• Alien
    Review voor Kikoshop

Heel tevreden, het artikel op maandag besteld en dinsdag al thuis bezorgd. Ook mijn vragen per E-mail werden duidelijk en snel beantwoord!

• AJ
    Review voor Kikoshop

Goeie webshop, snelle service, vriendelijk geholpen. Aanrader jooo

• Anoniem
    Review voor Kikoshop

1e bestelling en zeer tevreden! Een aanrader!

• Visser
    Review voor Kikoshop

Slecht we hebben nog steeds niks ontvangen!

• havlk
    Review voor Kikoshop

heel goed zondag besteld dinsdag in huis ook de betaling was goed geregeld

• Paul
    Review voor Kikoshop

Mooi product! Snel binnen :)

• van Sommeren

Goeie en snelle service.

• Post
    Review voor Kikoshop

Dit was mijn eerste ervaring en zeker niet de laatste, mijn eerste bestelling was uitstekend en ga snel nog meer bestellingen plaatsen! Ik zou zeggen , doe als ik en volg mij! Kikoshop verdient het,ook qua prijs en kwaliteit.

• lijzenga
    Review voor Kikoshop

snel bezorg en goeie service

• Logtenberg
    Review voor Kikoshop

zeer goede prijs /kwaliteit verhouding en supersnelle lvering

• Henk Kikkert
    Review voor Kikoshop

Product zoals verwacht. Tijdige en juiste leevering.

• Amanda Okken
    Review voor Kikoshop

Zeer tevreden, een snelle service.