Kiliaan Jewelry

Kiliaan Jewelry

Persoonlijke sieraden, elk sieraad is origineel en uniek. De edelstenen in Kiliaan Jewelry gouden en zilveren sieraden zijn uitgezocht door de gecertificeerde edelsteen expert. Zo weet je wat je koopt.

• Manon Schuiling
    Geverifieerde klant van Kiliaan Jewelry

Super snelle levering met goed advies vooraf!

• Jacqueline van Rijn
    Geverifieerde klant van Kiliaan Jewelry

Geweldige service

• Hoe beoordeel je Kiliaan Jewelry?

• Gerda
    Review voor Kiliaan Jewelry

Heel erg blij met mijn armband.
    Ik wilde wat veranderd hebben aan de armband en dat is heel mooi geworden. Goede service en snelle levering.👍🏻👍🏻

• Eelke van Zoest
    Review voor Kiliaan Jewelry

Jammer dat 5 sterren het maximum is. Inmiddels hebben we aardig wat sieraden bij 'de tweeling uit Amsterdam' gekocht, en elke keer is het weer een feest als we elkaar zien. Ze denken altijd mee, geven goede en vakkundige adviezen en hebben serieus verstand van zaken. En dat niet alleen, ze zijn altijd geinteresseerd in de mens achter het sieraad. Soms een kaartje, soms een appje en altijd interesse. Kortom, een dikke 5 sterren en een dikke aanrader!!

• Petra Kuling-van der Linden
    Review voor Kiliaan Jewelry

Prachtige zonnesteen uit Oregon ring en ketting en hangertje gekocht.
    Miranda en Laetitia zijn heel kundig en vriendelijk. Je kunt van de echtheid van de stenen die ze verkopen uitgaan.

• Ingeborg
    Review voor Kiliaan Jewelry

Al jaren een vast adres voor mijn eigen sierraden én voor relatiegeschenken! Fijne mensen, goede samenwerking en uitstekende service!

• Mirjam
    Review voor Kiliaan Jewelry

Heel blij met mijn prachtige ketting!
    Miranda en Laetitia hebben prachtige sieraden en heel veel kennis van edelstenen. Ze denken goed mee wat er bij je past. En bovendien zijn het hele leuke en lieve dames! Aanrader!

• Sonja
    Review voor Kiliaan Jewelry

Hele professionele vrouwen met veel kennis over edelstenen. Denken mee met wat echt bij je past! Bovendien zeer betrokken bij hun klanten.

Antwoord van Kiliaan Jewelry

Dankjewel voor je mooie review.

• Katerina
    Review voor Kiliaan Jewelry

Ben heel blij met mijn sieraden.
    Kiliaan Jewelry heeft mooie sieraden, een snelle service en levering. Leuke cadeau ideeën.

Antwoord van Kiliaan Jewelry

Dankjewel voor je mooie review.

• Sarah
    Review voor Kiliaan Jewelry

Geweldige sieraden draag ze dagelijks en blijven super mooi !

Antwoord van Kiliaan Jewelry

Dankjewel Sarah voor je mooie review. We zien je graag weer terug.

• Rafaela Senna
    Review voor Kiliaan Jewelry

Prachtig armband gekocht van echte ocean jasper edelstenen. Ik ben super fan van het werk van Kiliaan Jewelry. Altijd mooie en unieke edelstenen sieraden! Zeker een aanrader als je opzoek bent naar bijzondere sieraden!

Antwoord van Kiliaan Jewelry

Dankjewel voor je review en het is altijd fijn om super fans te hebben :)

• Sandra
    Review voor Kiliaan Jewelry

Ik heb meerdere sieraden besteld bij Kiliaan en met alle nog superblij. Maar ja, dat word je vanzelf met deze service!

Antwoord van Kiliaan Jewelry

We blijven onze service verbeteren tenslotte willen we dat iedereen een super fan wordt.

• Renée Ranti-Prins
    Review voor Kiliaan Jewelry

Ik kreeg aandachtige begeleiding bij het uitkiezen van sieraden voor mij en ook bij het cadeau te geven aan anderen. Alles mooi verpakt en netjes bezorgd. Hoge kwaliteit edelstenen, mooie sieraden. Aanrader voor mensen die sieraden zoeken die een leven lang mee gaan. Alleen maar kwaliteit.

Antwoord van Kiliaan Jewelry

Bedankt, het leukste deel is om onze klant te adviseren in zijn sieraden keuze. Tenslotte wil je er heel lang plezier van hebben. Veel draag plezier.

• Marjoleine Prins
    Review voor Kiliaan Jewelry

Voordat ik mijn bestelling geplaatst heb, ben ik uitvoering en vriendelijk geadviseerd ik voelde me echt goed en persoonlijk geholpen. De bestelling werd, zorgvuldig ingepakt, de volgende dag al bezorgd. Voor zover ik kan beoordelen is de kwaliteit hoog. Ik draag de oorbellen en met veel plezier en ik zie dat mijn dochter de hangers veel draagt.

Antwoord van Kiliaan Jewelry

Dankjewel, en hoe leuk is het om te lezen dat onze sieraden door vrouwen van verschillende leeftijden worden gedragen.

• Jos
    Review voor Kiliaan Jewelry

Ik kom altijd weer bijzondere dingen tegen in de webshop.
    Prachtige sieraden, goede materialen en mooi ontworpen.
    Het lukt ook steeds om van de website een fraaie etalage te maken.

Antwoord van Kiliaan Jewelry

Dankjewel, het is altijd leuk om te zien dat ook mannen onze sieraden mooi vinden.