Kinderkleding Partytime

Kinderkleding Partytime

Voor de leukste kinderkleding ben je bij Kinderkleding Partytime aan het juiste adres. Bij ons vind je stoere jongens- en hippe meiden (outlet-merk) kleding van de bekendste merken voor de beste prijzen!

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Al vanaf 2007 zijn wij actief in de verkoop van outlet kinderkleding. We zijn destijds begonnen met 1 persoon die thuisparty's gaf.
Dat doen we nog steeds, maar daarnaast hebben we sinds enkele jaren een mooie webshop waar je de leukste kleding voor de beste prijzen kunt shoppen. Steeds meer merken weten ons te vinden, waarvan we er een aantal zelfs exclusief bij ons kunnen aanbieden.

We doen er daarbij alles aan om onze klanten de beste shop-ervaring te bieden: zowel online als 'offline', op thuisparty's en evenementen. Vóór, tijdens en natuurlijk ook ná het shoppen, voor de beste service. Check de reviews en oordeel zelf!

Bekijk Manifest