Kinderwagenwereld

Kinderwagenwereld

Kinderwagenwereld is een webwinkel met een origineel, duurzaam en betaalbaar assortiment van combi kinderwagens.

Lidmaatschap per 03-03-2017 stopgezet

• woutervanrijt
    Review voor Kinderwagenwereld

top alles was zo geregelt kwaliteit is super

• Marianne
    Review voor Kinderwagenwereld

Meer dan tevreden met mijn Ello!!!

• Ringnalda
    Review voor Kinderwagenwereld

Wij waren erg verrast toen we onze bestelling binnenkregen. De kinderwagen was in het echt mooier dan op de foto. De klantenservice was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben geen spijt van onze aankoop. Integendeel!

• emily deleu
    Review voor Kinderwagenwereld

wat lange levertijd dan voorzien maar ben blij met de bestelling

• Metin Omer
    Review voor Kinderwagenwereld

De producten zijn zeer goed. Goede kwaliteit tegen een goedkope prijs.

• Yildiz
    Review voor Kinderwagenwereld

Eerlijk gezegd was ik bang van de wielen qua kwaliteit maar wat ik voor me zag toen ik de dozen openmaakte vond ik geweldig super goeie kwaliteit veel dingen voor 1 prijs

• Sarah
    Review voor Kinderwagenwereld

Heel tevreden met mijn buggy !

• Angel Massing
    Review voor Kinderwagenwereld

Mooie kinderwagen geleverd weet nog niet exact wat de kwalitijd is maar ziet er allemaal netjes uit kreeg alles erbij !! Als er iets niet klopte dan kreeg ik het gelijk opgestuurd helemaal top

• Janneke
    Review voor Kinderwagenwereld

Een handleiding zou wel handig geweest zijn met het in elkaar zetten.. Verder 100% tevreden!

• Molenaar
    Review voor Kinderwagenwereld

We zijn verliefd op onze kinderwagen. De levering was snel en het contact met de klantenservice verliep ook erg vlot. Wij zijn zeer positief over Kinderwagenwereld.

• groen
    Review voor Kinderwagenwereld

Goede ervaring snelle levering zeer vriendelijk problemen werd gelijk opgelost dus ik ben zeer tevreden met kinderwagenwereld echt super kan het iedereen aan raden kinderwagen wereld bedankt voor de goede service