strijperdijk, 8
5595XM Leende

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Anja Schouteten beoordeelde op 2019-08-12

Snelle en correcte levering.

Corrie beoordeelde op 2019-08-11

Vlotte levering en fijn dat er nog speciaal kleding op bestelling kon komen! Alles was naar wens voor onze kleinkinderen!

Julia Verberne beoordeelde op 2019-08-03

We hadden de artikelen al de volgende dag in huis. Ook al hadden we pas na 2 uur besteld

Nyncke van der Heide beoordeelde op 2019-06-20

Ik had de noppies kleding nu mooi goedkoper en super snelle verzending!

San beoordeelde op 2019-06-18

Ik had de kleding snel in huis. Mails worden snel beantwoord. Top!

R. Kremers beoordeelde op 2019-06-17

Goede service, snelle afwikkeling met verzenden en terugstorten geld

Yvonne beoordeelde op 2019-06-17

Alles correct volgens bestelling verlopen.