Kl4vertje
Kl4vertje is een leuk uniek babymerk. Alle producten van Kl4vertje worden met de hand gemaakt, waardoor elk product uniek is en naar wens kan worden samengesteld.
Babyproducten, Babykleding, Kidslifestyle
Filter 112 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 77 met beschrijving

• Carla

Goede kwaliteit, lekker zacht voor de baby en beschermend.๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Kl4vertje

Het was echt een feestje om de producten uit te pakken. De producten zijn nog mooier dan ik had verwacht en de service was top. Er is goed met ons meegedacht en de levering was sneller dan verwacht. Het wiegdekentje en de aankleedkussenhoes maken de babykamer echt helemaal af.

• Hoe beoordeel je Kl4vertje?

• Emiel Cardinaal
    Geverifieerde klant van Kl4vertje

Mooie producten en goede communicatie en levering.

• Olala
    Geverifieerde klant van Kl4vertje

Het was voor mij niet duidelijk of de tekst op de kaartje was gekomen. Ik weet nog steeds niet of ontvanger heeft een kaartje met tekst gekregen of niet. Ik kon het nergens terug vinden.Ook lange leverings tijd

Antwoord van Kl4vertje

Beste,

Het kraamcadeautje hebben wij op 12 juli 17:38 verzonden met PostNL. U heeft via het opgegeven e-mailadres een mailtje ontvangen met de track en trace gegevens. Hier kunt u zien dat postnl een vertraging had en het pakje pas op 16 juli is bezorgd. Helaas hebben wij hier geen invloed op. De tekst die u bij de bestelling heeft getypt hebben wij netjes op een kaartje gezet en bijgevoegd bij het pakje. Wij vinden het erg jammer dat u ons twee sterren geeft. Wij hopen dat de ontvanger tevreden is met de bestelling.

Liefs ilona / Kl4vertje

• lizzy vebraeken
    Geverifieerde klant van Kl4vertje

Super mooi nestje! Ben er heel trots op ! Ga hem zeker veel gebruiken!

• Sandy Ernsting
    Geverifieerde klant van Kl4vertje

Hele goede en vriendelijke service!!

• evelien vermeiren

Heel mooi rugzakje!!

• Rick Janse
    Geverifieerde klant van Kl4vertje

Mooi product, duidelijke berichten en snel geleverd: top!

• F. Wekema
    Geverifieerde klant van Kl4vertje

Geweldige service! voor een relatie een kraampakket laten bezorgen.

• Michelle
    Geverifieerde klant van Kl4vertje

Erg blij met ledikant laken en bijpassende Aankleedkussenhoes en mandjes. Erg leuk ingepakt met een leuk kaartje.