KlauterKabouter.nl

KlauterKabouter.nl

KlauterKabouter - specialist in houten speelgoed

Of je nu een schommel, duikelrek of speelhuis zoekt, je vindt het bij KlauterKabouter. Hout voert bij ons de boventoon, het ziet er ook gewoon mooier uit in je tuin.

En wil je echts iets unieks, kies dan een op maat gemaakt Douglas houten speeltoestel, je tuin is het waard.

Onze ervaring levert een netwerk van kwaliteitsleveranciers op, waardoor we een uitgebreide range kwalitatief hoogwaardig houten speelgoed leveren. Van zandbak tot klimrek en van zand- en watertafel tot speeltoren, veilig en vertrouwd!

Hierdoor hebben wij al meer dan 10 jaar tevreden klanten!
9,1
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Schuurman
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Snelle levering, mooi toestel. Contact met klantenservice over dagdeel van levering ging snel, fijne service.

• Leenders
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Super goede en snelle service bij mail contact. Snelle levering!

• Hoe beoordeel je KlauterKabouter.nl?

• Arie Verbakel

Top speeltoestel “goofy”

• Timothy Pruvoost
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Top product spijtig dat het niet voorradig was alhoewel op de website stond van wel.
    Wel alternatief aangeboden.

• Nadia Blankespoor
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Super snel, nog even een telefoontje, top!

• F Maatman
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Top bedrijf! Heb een glijbaan besteld voor mijn dochter, voor haar feestje had ik de glijbaan snel nodig. Klauterkabouter heeft er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen! Top service.

• mark ooijman
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Had een vraag en werd zelf in het weekend beandwoord

• Thom Hofstra
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Mooie glijbaan voor een goede prijs, snel geleverd.

• Lex
    Review voor KlauterKabouter.nl

Echt super geholpen met de levering van ons speeltoestel en schommel. Er waren problemen met de logistiek vanaf de fabrikant, maar ze zijn persoonlijk langs gekomen om te zorgen dat het voor de verjaardag van m'n zoontje binnen was. Super!