KlauterKabouter.nl

KlauterKabouter.nl

KlauterKabouter - specialist in houten speelgoed

Of je nu een schommel, duikelrek of speelhuis zoekt, je vindt het bij KlauterKabouter. Hout voert bij ons de boventoon, het ziet er ook gewoon mooier uit in je tuin.

En wil je echts iets unieks, kies dan een op maat gemaakt Douglas houten speeltoestel, je tuin is het waard.

Onze ervaring levert een netwerk van kwaliteitsleveranciers op, waardoor we een uitgebreide range kwalitatief hoogwaardig houten speelgoed leveren. Van zandbak tot klimrek en van zand- en watertafel tot speeltoren, veilig en vertrouwd!

Hierdoor hebben wij al meer dan 10 jaar tevreden klanten!
8,9
Filter 78 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Jos
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Goed product en super service!

• dominique roppe
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Duidelijke website, vlotte levering (zelfs tot boven op de oprit tot waar de schommel komt). Mooie strakke schommel

• Hoe beoordeel je KlauterKabouter.nl?

• Hennie Meeuwissen
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Goede werkbeschrijving, snel geleverd perfect formaat.

• D Peters

Komen afspraken na..
    Keurig geleverd

• Bas Derks
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Fijne communicatie, prima prijs en mooie/natuurlijk ogende speeltoestellen. Onze peuter is er superblij mee!

• Pauline Henskens
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Enige puntje van kritiek is dat je de leverdatum niet kunt aanpassen. Glijbaan werd geleverd op een dag dat er niemand thuis was. Geen probleem zeggen ze dan want de bezorger legt hem wel ergens rond het huis neer. Maar mocht je geen voortuin hebben dan is dat toch een dingetje.

• Lotte Geldof
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Levering vlot verlopen, koerier was zelfs vroeger dan het afgesproken uur ter plaatse (was voor ons nu geen probleem omdat we toch thuis waren).

Product zelf perfect in orde en zeer tevreden mee. Het zelf in elkaar steken vroeg wel wat meer werk dan gedacht en was niet altijd even makkelijk, maar uiteindelijk toch gelukt.

• Fieke Kolkman

Goede service! Echt top!

• Mary
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Levering was keurig, door het grote pakket geen track & tracé code, alleen een mailtje met daarin aangegeven de dag van levering.
    Het in elkaar zetten van het speeltoestel (Irma Small) heeft ons een paar uur gekost, aangezien het allemaal losse laten en planken zijn. Handleiding niet helemaal volledig, sommige maten kloppen niet. Gelukkig met logisch nadenken wel in elkaar gekregen, maar niet exact het zelfde als op de afbeelding. Ons neefje vind het allemaal nog wat spannend, maar hij gaat er veel plezier van hebben!

• Nolan Demuynck
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Snel mijn geld terugestort gekregen na terugzending

• S.H. Trommelen
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Snel en vlot geregeld, ook erg toegankelijk

• Nabarro
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Dat de keuken een bouwpakket is, waren we vanuit gegaan. Maar dat we zelf nog moesten meten en voorboren was ons onbekend. Een hele klus om de keuken in elkaar te krijgen. Wel blij met het stevige eindresultaat.

• Michel Van meel
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Degelijke speeltoren, netjes geleverd,al op maat gezaagt,en alle schroeven erbij ,je hoeft hem alleen in elkaar te schroeven

• Allard Ottens
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Snel en correct geleverd, goede prijs kwaliteit

• Alexandra Fernandez
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Duidelijker instructies meeverzenden. Er waren niet genoeg afmetingen en stappen.

• Sjoerd Vis
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Top geregeld dinsdag besteld en vrijdag in huis vanwege de verjaardag van onze zoon zeer tevreden

• Cees Knegt
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Goede kwaliteit, beste prijs.

• karin Janssen

Alles prima

• Dianne Hulleman
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Snel verzonden. Goed en degelijk product.

• WW heb afgehaald
    Geverifieerde klant van KlauterKabouter.nl

Fijn dat ik de leuke Irma kon afhalen!