Klokkendiscounter

Klokkendiscounter

Wij heten u van harte welkom in onze webwinkel, speciaal voor design uurwerken.
Onze doelstelling is: voor U de mooiste design uurwerken van de beste kwaliteit, ambachtelijk te produceren tegen een betaalbare prijs.

Hiervoor hebben wij dagelijks contact met de fabrikanten en leveranciers, uitsluitend de hoogste kwaliteit onderdelen komen in aanmerking.
Op deze wijze kunnen wij de nieuwste trents uit Milaan, New York, Kopenhagen en Amsterdam voor u selecteren.

Design uurwerken laten u niet alleen maar zien hoe laat het is, ze zijn de EYECATCHER van uw interieur.

Uzelf maar ook uw familieleden en vrienden zullen hun oog telkens op het strakke en moderne design laten vallen.

Maar U bent de trotse bezitter van dit uniek exemplaar.

Immers elk klokkendiscounter Design uurwerk wordt met de grootste zorg voor het kleinste detail, door onze vakkundige medewerkers volledig met de hand gemaakt. Daarom ontvangt u twee jaar volledige garantie.
8,3

• Rob
    Review voor Klokkendiscounter

Maandag bestelling gedaan, betaald, nog geen enkele reactie mogen ontvangen, hoop dat het nog goed komt

• Marja v.d.Hoek
    Review voor Klokkendiscounter

Door klokken te versturen die heel zijn. Nu pak ik de klok voorzichtig uit de verpakking, de klok is beschadigd en dan zal ik hem tegen een stenen rand hebben getikt waardoor hij beschadigd is. Een zeer naar verwijt!

• Hoe beoordeel je Klokkendiscounter?

• Rob
    Review voor Klokkendiscounter

Goede service prima geregeld iets te voorbarig geweest alles goed gekomen
    Top

• Ferry Langermans
    Review voor Klokkendiscounter

Snelle levering, na foute levering snelle reactie en netjes opgelost

• Jan Breeschoten
    Review voor Klokkendiscounter

Geboden wordt een veelheid van allerlei klokken overzichtelijk gegroepeerd teneinde een trefzekere keuze te kunnen maken. Verpakking en verzending
    zeer correct!

• Wilma Versteegh
    Review voor Klokkendiscounter

Geweldige service, vragen worden snel en correct beantwoord.