Knikkerbricks.nl

Knikkerbricks.nl

Knikkerbricks.nl is de online speelgoedwinkel gespecialiseerd in verkoop van Hubelino knikkerbanen en bouwstenen.

Lidmaatschap per 31-07-2018 stopgezet

9,3

• Raoul Thijssen
    Geverifieerde klant van Knikkerbricks.nl

Snelle levering. Goede prijs.

• Hans van der Veen

Zeer tevreden

• angèle Alvares
    Geverifieerde klant van Knikkerbricks.nl

geweldig, mooie producten, snelle service, heel scherpe prijzen nu (doordat ze helaas stoppen)

• Arjan Zwaan
    Geverifieerde klant van Knikkerbricks.nl

Na bestelling vlot in huis!

• Karin Neijsen
    Geverifieerde klant van Knikkerbricks.nl

Snel in huis en het was mooi ingepakt.

• Maarten Simons

Alles ging prima.

• Jefke de Pril
    Geverifieerde klant van Knikkerbricks.nl

Het ging even mis, dus mailde ik en kreeg bijna per kerende post reactie terug waarbij werd uitgelgd waarom het later verstuurd werd.....prima dus!

• A.M. den Toom
    Review voor Knikkerbricks.nl

Er was een probleem met de bank van knikkerbricks maar het pakje was nog net op tijd, wel spannend.

• Anke Pannebakker
    Review voor Knikkerbricks.nl

Het is een cadeau voor mijn kleinzoon. Jammer dat er een deukje in de doos zit.....
    Verder prima volgens afspraak alles.

• Angèle Alvares
    Review voor Knikkerbricks.nl

Fijn dat inpakken service is, scheelde mij weer inpakken! Snelle service, no nonsense

• Max Mackenzie
    Review voor Knikkerbricks.nl

Zeer tevreden kon het de volgende dag afhalen, leuke producten en Deutsche Grundlichkeit van de knikkersbaan. Een klein minpuntje is dat de wijze van betaling beetje achterblijft t.o.v. de vooruitstrevende ideeën van het bedrijf. Mensen zonder bankapp met alleen pin of contant zijn niet echt geholpen.

• A. Adank
    Review voor Knikkerbricks.nl

snel en correct afgeleverd; goed verpakt, no problems

• Jmaas
    Review voor Knikkerbricks.nl

Duidelijke website, uitstekende info over de bezorging en snelle bezorging.

• Jasha Nordegraaf

Everthing ok! Super!

• Ester
    Review voor Knikkerbricks.nl

Snelle levering, product prima ontvangen. Factuur via mail aangevraagd, geen reactie terug.

Antwoord van Knikkerbricks.nl

Hoewel we proberen om e-mails altijd dezelfde (werk)dag nog te beantwoorden heeft het ons wegens de Sinterklaasdrukte deze keer helaas iets langer gekost om de e-mail te beantwoorden. De factuur is inmiddels verstuurd. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen we die graag!

• L.H. van Leeuwen
    Review voor Knikkerbricks.nl

Besteld en op tijd geleverd. En een stuiterend neefje, zo blij!

• Derk te Kiefte
    Review voor Knikkerbricks.nl

Ondanks ik geen rekening had gehouden met de levertijd van 3-5 werkdagen, werd na telefonisch contact mijn producten na 2 dagen geleverd waardoor ik nog op tijd de kadootjes voor de verjaardag van mijn kinderen had. Prima service!

• Myriam Lanslots
    Review voor Knikkerbricks.nl

Snel gestuurd. Gratis ingepakt.

• Katarina
    Review voor Knikkerbricks.nl

Keurig op tijd bezorgd. Netjes verpakt. Bestelling te volgen met track & trace.
    En een prima prijs!

• margot cox-pletsers
    Review voor Knikkerbricks.nl

na de bestelling geplaatst vlug geleverd hiervoor dank