Koalabedding.nl

Koalabedding.nl

Koalabedding is dé plek voor kinderbeddengoed. Voor een ledikant, peuterbed en eenpersoonsbed. Ons assortiment bestaat uit dekbedovertrekken, hoeslakens, dekbedden en hoofdkussens.

• Lilian
    Review voor Koalabedding.nl

Snelle levering. Mooi kwalitatieve producten. Mndochter wilde dr jungle dekbedovertrek niet meer geven voor de was haha. Heel netjes verpakt en erg leuk dat er een knuffeltje en kleirplaat bij zat :)

• Natalie
    Review voor Koalabedding.nl

Snelle en goede levering. Leuk dat er een kleurplaat bij zat.

• Hoe beoordeel je Koalabedding.nl?

• Bjorn
    Review voor Koalabedding.nl

Hanteren trucjes in de voorwaarden om kortingen teniet te doen als je een deel van de bestelling retourneert. Juridisch onjuist gehandeld en na aangeven nog steeds niet bereid zijn om hun fout te herstellen. Weet dat ik mijn gelijk gerechtelijk kan halen, maar daarvoor is het bedrag te klein. Adviseer ieder om nog even verder te kijken, dan zal je merken dat je het ook nog eens goedkoper kunt aanschaffen.

Antwoord van Koalabedding.nl

Beste Bjorn,

Wij vinden het jammer om te horen dat je vindt dat we trucjes hanteren. In onze ogen, en ook juridisch gezien (uiteraard hebben wij dit nagevraagd), is dat niet zo. Dit is wat wij communiceren op onze website: (schuingedrukt en voorzien van een sterretje) "Er vindt een verrekening van de stapelkorting plaats als je van deze korting geprofiteerd hebt bij je aankoop en minder dan 3 artikelen houdt.".
    Daarnaast reageren we graag op wat je zegt over dat je de artikelen elders goedkoper aan kunt schaffen. Dat zal met sommige artikelen misschien zo zijn. Wij zijn immers geen prijsstunter. Echter, de artikelen die jij bij ons hebt aangeschaft, zijn artikelen die exclusief op onze webshops worden aangeboden. Deze zul je dus niet elders goedkoper aan kunnen schaffen.
    Jammer dat het zo gelopen is. We hadden het graag anders gezien. Wij denken graag met onze klanten mee (willen eventuele fouten ook toegeven) en hebben graag tevreden klanten.
    We hopen dat je kind / kinderen toch lekker slapen op het aangeschafte beddengoed.

Team Koalabedding.nl

• mireille van coeverden
    Review voor Koalabedding.nl

mooie en zeer bruikbare spullen voor de kinderkamer, frisse uitstraling, informatieve en overzichtelijke webshop, prima keuzemogelijkheden maar ook weer niet TEveel. idem voor de prachtige kwaliteit en leuke aanspreklijke dekbedovertrekken. blije kinderen en blije gevers!

• Sharona Duyzer
    Review voor Koalabedding.nl

Kwalitatief goede spullen en een snelle levering! Hier eerst alles gekocht voor het peuterbedje en nu wederom voor het ‘grote’ bed. Zeer tevreden.

• Sandra Elzen
    Review voor Koalabedding.nl

De bestelling is snel geleverd. De artikelen waren goed verpakt. De tekening en het knuffeltje erbij vonden we heel leuk!

• Jan
    Review voor Koalabedding.nl

Online besteld en twee dagen later in huis.

• Dominique
    Review voor Koalabedding.nl

Snelle levering! Vandaag besteld, morgen in huis! Mijn dochter slaapt weer heerlijk na de overgang gemaakt te hebben van haar slaapzak naar het 4 seizoenendekbed van koalabedding.

• Elleke
    Review voor Koalabedding.nl

Duidelijke site. Snel geleverd en een attentie voor ons zoontje erbij, super leuk! Mama blij met de mooie spulletjes en kind blij met de koala :)

• Anne
    Review voor Koalabedding.nl

Mooie duidelijke website, snelle levering en goede kwaliteit