Koalabedding.nl

Koalabedding is dé plek voor kinderbeddengoed. Voor een ledikant, peuterbed en eenpersoonsbed. Ons assortiment bestaat uit dekbedovertrekken, hoeslakens, dekbedden en hoofdkussens.
Filter 417 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 416 met beschrijving

• Priscilla
    Review voor Koalabedding.nl

Snelle levering top dekbed goede kwaliteit dochter is dol gelukkig ermee

• Ine van Drunen
    Review voor Koalabedding.nl

Hebben helemaal niets ontvangen Dat komt door die k.t GLS zeggen dat wij niet thuis waren en dat ze een briefje in de brievenbus hebben gedaan.
    Maar zijn heel de dag thuis geweest en geen briefje in de brievenbus.
    Tot nu toe nog niets ontvangen.

Antwoord van Koalabedding.nl

Beste Ine,

Wat vervelend dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt. We gaan er voor zorgen dat je je pakketje z.s.m. ontvangt en nemen even persoonlijk contact met je op.
    Bij problemen met een levering kun je altijd contact met ons opnemen. We pakken dit altijd meteen op en doen wat we kunnen.
    Helaas is er bij elke pakketdienst wel eens wat. Wij zijn onlangs overgestapt naar GLS. Na veel klachten over en zoekgeraakte pakketten bij DHL. DPD bleek in het verleden ook geen betrouwbare pakketdienst. Het is en blijft voor ons lastig, waar doen we goed aan. Weet in ieder geval dat we er alles aan doen om ieder pakketje bij de klant te krijgen.

Dagmar
    Koalabedding.nl

• Hoe beoordeel je Koalabedding.nl?

• Carmen

Snelle levering, fijn product

• Susan
    Review voor Koalabedding.nl

Goede service, wordt goed gecommuniceerd en snelle levering

• Jessica van Wiggen
    Review voor Koalabedding.nl

Super snelle levering. Leuke extra’s toegevoegd aan je bestelling. Je merkt dat er aandacht aan besteed is. Het artikel is precies zoals in de omschrijving.

• Yvonne - Insta: detuinenthuisvan5
    Review voor Koalabedding.nl

Kwalitatief goede producten, veel keuze en fijne product omschrijvingen. Onze kleine slaapt heerlijk onder het dekbed en alle bijhorende dingen.

• Charlot
    Review voor Koalabedding.nl

Ontzettend goede kwaliteit nature cotton mijn zoon slaapt er oh zo heerlijk onder

• Angela
    Review voor Koalabedding.nl

Snelle levering, goede kwaliteit!

• Marleen

• Remco
    Review voor Koalabedding.nl

Snelle verzending van produkt. Prijzen niet te hoog.