Koalabedding.nl

Koalabedding is dé plek voor kinderbeddengoed. Voor een ledikant, peuterbed en eenpersoonsbed. Ons assortiment bestaat uit dekbedovertrekken, hoeslakens, dekbedden en hoofdkussens.

• Fien
    Review voor Koalabedding.nl

Mooie dekbedovertrek, snel geleverd. Op de factuur stond wel een lager bedrag dan wat ik effectief betaald heb, dat vind ik wel een beetje raar.

Beste Fien,

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je het overtrek mooi vind en tevreden bent over de levering. Wat betreft je factuur, dat is vreemd. Als ik de factuur bij je order open zie ik dat het totaalbedrag en het bedrag dat je betaald hebt wel overeenkomen. Misschien kun je de factuur waar het om gaat naar ons e-mailen (info@koalabedding.nl), dan kunnen we onderzoeken of en waar er iets mis gaat.

• K. Brinman
    Review voor Koalabedding.nl

Duidelijke website. Goed product. Echter was op de website niet aangegeven dat er enkele dagen geen bestelling verwerkt werd, waardoor 'voor 14.00 uur in huis, morgen bezorgd' niet opging. Hiervoor had ik juist een bestelling geplaatst. Dit graag de volgende keer melden op de website en niet alleen op de orderbevestiging.

Beste K. Brinman,

Dat klopt. We hebben 3 dagen niet kunnen verzenden. We hebben dit echter ook op onze site gemeld. Op de overzichtspagina vlak voor je betaalt en op onze pagina 'Levering'. Helaas heb je dit niet gezien. Onze excuses daarvoor. Mocht het in de toekomst weer een keer voorkomen, dan zullen wij dit nog duidelijker communiceren.
    Verder fijn om te lezen dat de website duidelijk is en je het een goed product vindt. We hopen dat je zoon(tje) of dochter(tje) er lekker op slaapt.

Koalabedding.nl

• Hoe beoordeel je Koalabedding.nl?

• C.
    Review voor Koalabedding.nl

Peuter nu enkele maanden in gebruik wordt ontzettend plat en slap. Nu rits in laten maken om het kussen op te vullen. Voor 35,- had ik meer verwacht. Teleurgestelde klant!

Beste C.,

Wat jammer om te lezen. En wat jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen. Wij proberen alle ouders en kinderen blij te maken met goed en fijn beddengoed. Wat vervelend dus dat je een teleurgestelde klant bent. Voor jou maar ook voor ons.
    Onze peuterkussens hebben een doorgestepte tijk. Deze zorgt voor meer stevigheid. Om deze reden worden de peuterkussens door onze klanten zeker niet als slappe 'fluffy' kussens gezien. Het verbaast ons dus enigszins.
    Je hebt het over een bedrag van €35. Onze peuterkussens kosten €24,95 en €29,95. Praten we wel over hetzelfde kussen?
    Bij deze review zien we je naam en/of ordernummer niet. Wij kunnen dus geen contact met je opnemen. Mocht je contact met ons willen opnemen dan kun je mailen naar info@koalabedding.nl of bellen op 085 - 065 32 02.

• Belgizar
    Review voor Koalabedding.nl

Website makkelijk in gebruiken en snelle levering.

• Nynke
    Review voor Koalabedding.nl

Na eerdere ervaring met een andere winkel, hebben we nu eindelijk een goed peuterkussen gevonden. De vulling blijft netjes zitten en ons zoontje is er blij mee.

• Suzanne de tombe
    Review voor Koalabedding.nl

goede website, snelle levering. dekbedden voldoen aan verwachting, echt kwaliteit.

• Rianne
    Review voor Koalabedding.nl

Ik heb hier het hoofdkussen voor mijn zoontje (2jaar) gekocht. Bij andere winkels die hoofdkussens voor peuters verkocht las ik slechte recensies. Met dit hoofdkussen zijn we heel tevreden, mijn zoontje slaapt er lekker op, en de vulling blijft op zijn plek. Ook de levering was snel.

• NG
    Review voor Koalabedding.nl

Duidelijke omschrijving, goede kwaliteit en een snelle levering.

• Diana

produkt voldoet aan verwachting

• Ilse
    Review voor Koalabedding.nl

Snelle levering, duidelijke informatie op de website, mooie hoeslakens van goede kwaliteit.