Koncept
Bekijk alle reviews en keurmerken van Koncept en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,4

• Zeer ontevreden klant
    Review voor Koncept

als je en klacht hebt geven ze niet thuis en verschuilen ze zich achter de leverancier. bij veelvuldig navragen komt er geen oplossing.
    De lijken je klacht serieus te nemen en vragen je kledingstuk retour.
    dan melden ze dat er niets aan de hand is en dat alles naar behoren werkt.
    Niets is minder waar naar 10 minuten het kledingstuk aan te hebben, constateren we het zelden probleem en dan begint het schermen met de leverancier en beginnen onbeschoft aan de lijn te worden.
    Tot op heden geen oplossing, geen geld retour maar wel kledingstuk minder.

• Suzanne Kuiken
    Review voor Koncept

Ik had een bestelling geplaatst, daar was artikel van uitverkocht, ik werd gelijk gebeld, kreeg artikel uit de nieuwe collectie en als extra hebben ze er een mooie pet en super leuk kaartje met persoonlijke tekst bijgevoegd. Bedankt Mandy van Koncept store

• Hoe beoordeel je Koncept?

• .

Voldoende

• Corine

SUPER SITE!
    Had een jas besteld die er helaas niet meer was,mocht een nieuwe uitzoeken,werd persoonlijk gebeld,heel behulpzaam en snelle levering..Kortom zou deze site zeker met 100% aanraden!Kreeg zelfs een cadeautje..Is toch super leuk!groetjes een zeer tevreden klant..

• Jelle
    Review voor Koncept

Ik wacht al 4 dagen op mijn bestelling en mijn bestelnummer en ik krijg niks binnen. Ook heb ik al meerdere mailtjes gestuurd hierover, maar zonder reactie.

• Justin Van Veldhuizen
    Review voor Koncept

Verkeerde trui binnen gehad maar daarna goed geholpen

Antwoord van Koncept

Beste Justin,

Ik kan geen mailverkeer over een verkeerde trui vinden, wellicht is er wat fout gegaan.
    Gaat het om de hoodie, the Dyrdek van In Gold We trust?
    Onze inpakscanner geeft geen fout aan en ook op de camera lijkt het de bestelde hoodie te zijn. Zou je ons een foto van de ontvangen hoodie kunnen mailen op klantenservice@konceptstore.nl ? Dan gaan we het voor je oplossen!

• Jordi
    Review voor Koncept

Goed assortiment en hele goede service

• Sam G

Snelle levering, overzichtelijke webshop

• Femke
    Review voor Koncept

Wow vanmorgen besteld en vanavond al bezorgd!

• M
    Review voor Koncept

Goede service👍🏻Fijne communicatie en snelle levering

• Judy
    Review voor Koncept

Fijne winkel om te gaan winkelen super fijn personeel worden altijd geholpen en ga nooit met lege handen na buiten

• Camiel
    Review voor Koncept

Mooie prijzen, en goede services ben er zeer tervreden over👌👍

• Janet Scholte

super service!!

• Jesse Raats

Goed geholpen, duidelijke uitleg

• Suleyman
    Review voor Koncept

Omgang met klanten is top en een snelle levering maakt het geweldig

• Quinten Van den maagdenberg
    Geverifieerde klant van Koncept

Zeer vriendelijk geholpen !!

• Jermain
    Geverifieerde klant van Koncept

Heel vriendelijk personeel. Ben goed geholpen door het meisje die er werkte en ze heeft me goed geholpen om te kijken wat bij mij paste. Ga zeker vaker terug komen. Ookal kom ik uit rotterdam

• Nicky Diks

Personeel was heel vriendelijk

• Roel Florentinus
    Geverifieerde klant van Koncept

Leuk personeel heel vriendelijk en behulpzaam

• Bo

Goed