Kontoer Design

Kontoer Design

Bij Kontoer design stel je jouw eigen wanddecoratie zelf samen. Zo bepaal jezelf het design, het formaat, het materiaal en het ophangsysteem! Je hebt bij ons keuze uit: canvas, canvas met lijst, wandkleed van katoen of velours, aluminium muurcirkel, dibond, plexiglas en geborsteld aluminium.

Graag contact over de mogelijkheden?
Bel ons op 085-0004164 of stuur een e-mail naar info@kontoerdesign.nl
  • Siebe Bosch
    Review voor Kontoer Design

Echt een prachtig stuk voor aan de muur van kantoor besteld. Netjes geleverd en met goede instructies voor het ophangen.

• Jochum
    Review voor Kontoer Design

Omdat ik twijfelde over de verschillende materialen heb ik eerst een sample aangevraagd. Twee dagen later had ik deze, inclusief de kortingscode waarmee ik het aankoopbedrag van de samples terugkreeg in huis. Zeer scherpe prints, eerlijke prijzen en hele mooie materialen. Wil je echt iets moois aan de muur, dan ben je hier aan het juiste adres.

• Hoe beoordeel je Kontoer Design?

• Jannie
    Review voor Kontoer Design

Geweldige service, contact via whatsapp, werd mij aangeraden extra roede, kreeg ik gratis bij, ontzettend goed verpakt, heel erg blij mee, poster in echt mooier dan op de site.een dikke 10 😘

• Chantal

Wandkleed / De nachtwacht op wandkleed heel blij mee

• John
    Review voor Kontoer Design

Sinds 14 November "Bruce"hier aan de wand hangen als wandkleed 180x135. Een absoluut meesterwerk van perfecte kwaliteit. Tijdloos design, en een haarscherpe Bruce er op.
    Shoppen op de website is een verademing en je kan heel veel kanten op qua grote. Super strakke levering en ongekend netjes( beschermd!) verpakt.
    Conclusie als men iets van ongekende kwaliteit zoekt wat in alles opzichten ( zoeken op website, duidelijkheid, levering) zonder problemen verloopt............Ga hier kijken!!
    Groet John

• Yvonne de Ruiter
    Review voor Kontoer Design

Zeer snelle levering en ik ben zeer goed geadviseerd.
    Aan de hand van een preview kon ik zelfs de juiste indruk krijgen hoe de reproductie eruit zou komen te zien aan de muur in mijn eigen woonkamer.
    Ik twijfelde nogal aan het formaat. Dit nam alle twijfel weg om de afmeting 100x150 te kiezen.
    Ben meer dan dik tevreden en kan weer jaren vooruit.

• Mandy Koot
    Review voor Kontoer Design

Goede kwaliteit van het product, uitstekende service en snelle levering.

• Patrick van der Aa
    Review voor Kontoer Design

Verwachtingen overtroffen. Zeer nauwkeurig verpakt, kwaliteit van materiaal en bedrukking zijn perfect

• Maurice De jong
    Review voor Kontoer Design

Super mooi werk! Goede service en snel.

• W
    Review voor Kontoer Design

flugge besoarging en kleuren as op de website, it stjit prachtig!

• Hinke de Boer
    Review voor Kontoer Design

Werkelijk een fantastisch kunstwerk ontvangen op canvas met lijst. Kontoer design dacht mee en heeft een zeer goed advies uitgebracht. Wij zijn dan ook zeer tevreden met de Amandelbloesem.

• Francisca Payne-de Haas
    Review voor Kontoer Design

Geweldige goed communicatie per mail .Tevens is er een ontzettend mooi kunstwerk/product geleverd! Wij zijn hier erg happy mee.

• Johan de Jong
    Review voor Kontoer Design

Wat een uitmuntende service, mijn complimenten! Daar kunne grote bedrijven nog wat van leren.

• Henk
    Review voor Kontoer Design

Uitstekende kwaliteit en mooie designs.

• Frank Jonkman
    Review voor Kontoer Design

Uniek kunstwerk op canvas met lijst laten maken door Kontoer drsign. Een ware aanrader.