Sterk aan de Muur

Sterk aan de Muur

Neus jij lekker tussen de werken van de oude meesters of ga jij liever voor een mooie dierlijke print? Wij leveren onze wanddecoratie op wandvullend formaat, maar het mag natuurlijk ook een stukje kleiner. Aan jou de keuze!
De zekerheden van https://www.sterkaandemuur.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ons verhaal is te lang om in dit kleine stukje te kunnen plaatsen. Ik zal een korte samenvatting proberen te geven. Mocht je geïnteresseerd zijn in de uitgebreide versie, neem gerust contact met ons op!
Er was eens eens.... een schoenenverkoper. Ja, schoenen. En niet zomaar schoenen. Het waren voornamelijk pumps, dameslaarzen en ballerina's. Hoe kom je dan in hemelsnaam in de kunstwereld terecht zul je je afvragen. Nou dat zal ik je vertellen. In 2010 hebben mijn vrouw en ik een zwaar auto-ongeluk gehad in Groningen. Door dit ongeluk was ik helaas niet meer in staat om de winkels te runnen en moest ik opzoek naar een andere uitdaging. Deze..

Bekijk Manifest