Sterk aan de Muur

Sterk aan de Muur

Neus jij lekker tussen de werken van de oude meesters of ga jij liever voor een mooie dierlijke print? Wij leveren onze wanddecoratie op wandvullend formaat, maar het mag natuurlijk ook een stukje kleiner. Aan jou de keuze!
De zekerheden van https://www.sterkaandemuur.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ik had een schoenenwinkel waar ik mijn volledige ziel en zaligheid ik stopte. Maar na een zwaar auto-ongeluk, wij zijn aangereden door een lijnbus, moest ik hier noodgedwongen mee stoppen. Na een hersteltraject kwam ik thuis te zitten en moest ik werken aan mijn herstel. Zelfs na vele jaren ben ik nog steeds niet de zelfde als toen. Maar dan ga je nadenken, wat ga ik nu doen. Stilzitten is niets voor mij, maar ik kan niet dezelfde dingen als eerder.. Samen met mijn vrouw heb ik ervoor gekozen om online te gaan ondernemen. Je kunt eenvoudiger je eigen tijden indelen en je hoeft niet de hele dag op je benen in de winkel te staan. Inmiddels ru..

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019