Konzoem.nl

Konzoem.nl

PEMA Digitaal is dé webwinkel als het gaat om moderne elektronica verkoop. We zijn dé online winkel voor de levering van al uw apparatuur en benodigdheden voor het kijken en luisteren naar het moderne media aanbod. Met meer dan 10 jaar ervaring in branche kunnen we makkelijk elk taak aan.

Lidmaatschap per 18-01-2019 stopgezet

8,7

• Valentijn
    Review voor Konzoem.nl

Al 2de keer dat ik iets bij ze bestelde . Artikel kwam als beschreven , netjes en stevig verpakt en volgende dag in huis. Ze zijn goed bereikbaar via email , iets minder via telefoon maar dat is absoluut geen probleem . Alle vragen worden netjes beantwoord en personeel is erg vriendelijk .

• Klumpenhouwer
    Review voor Konzoem.nl

29 april jl 2 autoradio’s navigatiesystemen gekocht deze functioneren niet na behoren bij 1 zelfs helemaal geen navigatie meer. Vele malen gebeld gemaild berichten achter gelaten op fb maar geen gehoor. Vraag me af hoe ze aan dit keurmerk zijn gekomen.

• Saskia Renkema
    Geverifieerde klant van Konzoem.nl

Service is top

• Willems
    Review voor Konzoem.nl

Ik heb een tijdje geleden een tvbox besteld, deze functioneerde niet meer. De medewerker gaf aan dat ik deze retour kon sturen en dat hij ernaar zou kijken of ik kon bij hem op kantoor langskomen. Ik ben bij hem op kantoor geweest en meneer heeft mij direct een nieuwe tvbox gegeven. Ook heeft hij mij extra uitleg gegeven over het gebruik. Ik ben zeer tevreden over deze service!

Antwoord van Konzoem.nl

Bedankt voor uw super beoordeling . Ik stel het erg op prijs. Tot volgende keer.

• Daisy
    Review voor Konzoem.nl

Onvoorstelbaar goed apparaat dat van alle markten thuis is, groot bedieningsgemak. In een handomdraai van je TV een computer gemaakt. Service=Top!

• Silve Cigeb
    Review voor Konzoem.nl

Ik had verkeerde artikel besteld , volgende dag in huis . Ik werd echt super snel geholpen en dezelfde dag juiste artikel verzonden . Ik zal jullie aanraden bij vrienden en familie .

Antwoord van Konzoem.nl

Dank u zeer voor uw eerlijke beoordeling .

• S.Janssen
    Review voor Konzoem.nl

Super winkel , niets mis mee. Gewoon bestellen en volgende werkdag in huis. Harstikke tevreden met mijn aankoop . Thanks

Antwoord van Konzoem.nl

Bedankt voor uw waardevolle beoordeling .

• L.J.Huizing
    Review voor Konzoem.nl

Het geleverde artikel week af van de omschrijvingen op de website. Daarnaast functioneerde het niet goed. Meerdere contactpogingen bleven onbeantwoord helaas. Zit nu met een ondeugdelijk product!

• Van Heumen
    Review voor Konzoem.nl

Super winkel , werd meteen goed geholpen , betalen via ideal verliep snel. Verzenden en levering ging volgens afspraak. Hou maar zo.