Kraamcadeau4u

Kraamcadeau4u

Ben je op zoek naar een leuk kraamcadeau? Dan ben je bij Kraamcadeau4u op de juiste plek! Voor de allerleukste handgemaakte en gepersonaliseerde kraamcadeaus. Van manden met naam tot gepersonaliseerde luxe cadeauboxen. Ook voor babyverzorgingsartikelen, bijtspeelgoed en handgemaakte speenkoorden.
9,6

• Kayleigh Nijland

Super snel geleverd! En erg mooi, blij mee! Bedankt

• Josee
    Geverifieerde klant van Kraamcadeau4u

Snelle levering en zo'n mooie mand, echt prachtig.

• Hoe beoordeel je Kraamcadeau4u?

• Ester
    Review voor Kraamcadeau4u

Ik heb voor de geboorte van mijn zoon een goed gevulde mand met naam mogen krijgen. Ik ben super blij met de stevige en mooie mand! Alles is zorgvuldig samengesteld en de inhoud van de mand was super leuk. Echt een aanrader!

• Wat een mooie mand. Zo leuk om dit als kraamcadeau te mogen weggeven

• Chantal
    Geverifieerde klant van Kraamcadeau4u

Snelle levering en het product is helemaal zo als verwacht. Super, echt heel blij mee!

• Els van der Linden
    Geverifieerde klant van Kraamcadeau4u

Super mooie mand en mijn vriendin waar ik de mand voor kocht is er erg blij mee! Echt een aanrader!!

• Marjorie
    Geverifieerde klant van Kraamcadeau4u

Bedankt voor de goede service. De kwaliteit en het design zijn erg goed. Dit was precies wat we zochten!

• Esther Van der Wiel
    Geverifieerde klant van Kraamcadeau4u

Mooi product, ik vind de eerste letter minder mooi gemaakt

• Joris
    Review voor Kraamcadeau4u

Bij de geboorte van onze zoon hebben wij de super leuke mand met naam erop gekregen. Wij vinden ‘m zo leuk, dat we ‘m nu besteld hebben voor vrienden van ons die net een dochtertje hebben gekregen. Echt een aanrader!

• Pascale
    Review voor Kraamcadeau4u

Heel tevreden van de service! Ik kon na contact met het bedrijf een prachtig kraamcadeau bestellen voor mijn Nederlandse vriendin vanuit België! Super!

• Eric Segeren
    Review voor Kraamcadeau4u

deze site help je een persoonlijk cadeau samen te stellen voor de gelukkige vader en moeder. Lekker makkelijk en snel geleverd in een prachtige cadeauverpakking, kan je mee voor de dag komen!

• Corrie
    Review voor Kraamcadeau4u

Heel blij met de mand met daarop de namen van mijn kleindochters. Super mooi om te zien met daarin mijn haakwerkjes en bolletjes wol.

• Steffi
    Review voor Kraamcadeau4u

Super blij met mijn gepersonaliseerde cadeaubox! Het ontwerp boven op de box is heel mooi en duidelijk. De box zelf is van mooie kwaliteit, zodat je het ook nog kan gebruiken om spullen in te bewaren.

• Bas
    Review voor Kraamcadeau4u

Super leuke mand! Werd erg goed ontvangen dit mooi gepersonaliseerde kraamcadeau. Levering zoals beschreven.

• Robin
    Review voor Kraamcadeau4u

Mooie manden, die goed in het interieur passen. Al het kinderspeelgoed uit het oog, maar toch makkelijk te pakken voor de kids.