Krabpalen van Hout

Krabpalen van Hout

Wij maken handgemaakte krabpalen en meubelen van boomstammen van berkenhout en steigerhout
Filter 373 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 234 met beschrijving

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Krabpalen van Hout

Snelle service voor een mooie, stevige krabpaal. Onze katten zijn er meteen in gaan wonen.

• Sandy Selhorst
    Geverifieerde klant van Krabpalen van Hout

Mooie stevige krabpaal! Wij hebben hem buiten, op het dakterras, staan

• Hoe beoordeel je Krabpalen van Hout?

• Els K
    Geverifieerde klant van Krabpalen van Hout

Mooi kattenhuis. De levering duurde wat langer dan verwacht.

• Nienke
    Geverifieerde klant van Krabpalen van Hout

Mooie producten. De communicatie m.b.t. de levering kan beter. Na een aantal pogingen om contact op te nemen uiteindelijk wel antwoord ontvangen en is alles netjes afgehandeld.

• Iris Kas
    Geverifieerde klant van Krabpalen van Hout

Mooie krabpaal en fijn dat deze geschikt is voor buiten zodat mijn katjes naar vogeltjes kunnen kijken.

• Kristel Geeraerts
    Geverifieerde klant van Krabpalen van Hout

Een prachtige stabiele klimboom. Een aanrader voor baasje en kat!

• Westerhof
    Geverifieerde klant van Krabpalen van Hout

Prachtige krabpaal, heel blij mee! 4 sterren omdat de krabpaal niet op de beloofde datum was verzonden, er was achter de schermen iets *mis* gegaan. Gelukkig is het goed herstelt en alsnog een paar dagen later nagezonden.

• Larissa Chua
    Geverifieerde klant van Krabpalen van Hout

Goede communicatie en prachtig product

• Claudia Wouters-Gijselhart
    Geverifieerde klant van Krabpalen van Hout

Wat een prachtige krabpaal! Goede service, snelle levering en een paar katten meer dan blij!

• Patricia
    Geverifieerde klant van Krabpalen van Hout

Erg blij met de ombouw voor de kattenbak! Het ziet er zo heel wat netter uit. Wat wel misschien een puntje is, is dat het wat handiger was geweest als er aan de achterkant van de ombouw nog een handvat was bevestigd. Als ik namelijk de kattenbak moet verschonen, moet ik de ombouw omhoog er van af tillen en dat is best wel zwaar hout. Nu kan ik hem alleen stevig vastpakken bij de opening van de ingang. Maar verder echt top!