Breewei 52
0630201714

Annemarie Story beoordeelde op 2019-08-18

Heel tevreden

Ireneeneri beoordeelde op 2019-08-17

Snelle levering, niet teveel verpakkingsmateriaal, prima!

Marijke Leeijen beoordeelde op 2019-08-17

Snelle levering en leuke spulletjes.

Annemarie Evers beoordeelde op 2019-08-17

Goed assortiment,snelle levering

Wissink beoordeelde op 2019-08-16

Snel geleverd. Op de site stond een foto waarop het koord op een klosje/haspel zat, het werd echter als los koord in een plastic zakje geleverd. En dan begrijp ik de relatief hoge verzendkosten niet aangezien het brievenbuspost is.

Mirthe Van der velden beoordeelde op 2019-08-16

Super goed! Ben heel blij, alleen jammer dat ze het Ibiza elastiek maar in 1 maat hebben

willemijn Plekker beoordeelde op 2019-08-16

een vraag stellen heel snel antwoord het bestelde was er heel erg snel goede verpakking een prima site

Martje Naterop beoordeelde op 2019-08-16

Mooie kralen! Heb er iets moois mee kunnen maken, snelle bezorging, helemaal ok!

Met vriendelijke groet
Martje

Karin Sep beoordeelde op 2019-08-15

Snel geleverd

Afra Besseling-Hoogland beoordeelde op 2019-08-15

Snel, correct, goede website!

jorien schouten beoordeelde op 2019-08-15

Hele snelle levering! Super

Sandra Peters beoordeelde op 2019-08-15

Na ontvangst van mijn bestelling nog even gebeld voor advies, en werd enthousiast en goed te woord gestaan.

A Tol beoordeelde op 2019-08-15

Heel tevreden, de kralen zijn netjes op tijd geleverd

Elsbeth Meijer beoordeelde op 2019-08-11

Professioneel, betaling prima, zeer vlotte levering, goede verpakking!

Sanne beoordeelde op 2019-08-11

Heel tevreden. Vragen werden snel beantwoord en de spullen had ik de volgende dag al in huis

piet goverde beoordeelde op 2019-08-11

fantastisch hoe mijn bestelling werd verwerkt . Echt super . Zo besteld en zo geleverd .Werd ook prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling . TOY TOY .Kom echt weer terug voor bestellingen .

Els Hartog beoordeelde op 2019-08-10

Had de bestelling lekker snel in huis! Top!

Sabrina Claessens beoordeelde op 2019-08-10

De verzending duurt heel erg lang

Reactie van Kralenwinkel Albertien:
Dat is vervelend, ik weet niet wanneer je het ontvangen hebt? Je bestelling is 6 augustus om 20.00 gedaan. Wij hebben het 7 augustus verzonden. Sneller kunnen we niet verzenden. Misschien dat het bij postnl langer onderweg is geweest.

Emmy Tigchelaar beoordeelde op 2019-08-10

Snelle levering en goede service!

Marijke Helmons beoordeelde op 2019-08-10

Mooi product, snelle levering